Скадовська Районна
Державна Адміністрація
Скадовський район, Херсонська область

Відділ ведення державного реєстру виборців

Основні відомості

 

ВІДДІЛ ВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ВИБОРЦІВ 
АПАРАТУ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

 

Державний реєстр виборців – автоматизована інформаційно-телекомунікаційна система, призначена для зберігання, обробки даних, які містять передбачені Законом України "Про Державний реєстр виборців" відомості, та користування ними, створена для забезпечення державного обліку громадян України, які мають право голосу відповідно до статті 70 Конституції України (далі — виборці).

 
Місце знаходження та адреса відділу: 1-й поверх, кабінет  №15 Скадовської райдержадміністрації 

Поштова адреса: 75700, м.Скадовськ, вул.Олександрівська (Володарського), 34.
Начальник відділу: Кишкіна Алла Аркадіївна
Головний спеціаліст: Вакансія
Телефон відділу: (05537) 5-01-33, (05537) 5-21-32
 

 

Графік роботи відділу

 

понеділок - четвер з 8.00 до 17.00

п’ятниця - з 8.00 до 15.45

перерва на обід з 12.00 до 12.45

субота, неділя - вихідні

 

*   *   *   *   *   *

 

Відділ ведення Державного реєстру виборців у своїй діяльності керується : Конституцією України та Законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрців України, Центральної виборчої комісії, регіонального органу адміністрування Державного реєстру виборців та голови районної державної адміністрації, а також Положенням про відділ ведення Державного реєстру виборців апарату Скадовської районної державної адміністрації.

*   *   *   *   *   *

 Основним завданням відділу ведення Державного реєстру виборців є:

1) ведення персоніфікованого обліку виборців;

2) складання списків виборців для проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад, сільських, селищних, міських голів, всеукраїнських та місцевих референдумів. 
 

*   *   *   *   *   *

 

Створений Державний реєстр виборців дозволяє:

а) уникнути фальсифікацій, дублювань, інших помилок в процесі проведення виборів та референдумів;

б) спростити процес складання виборчих списків;

в) своєчасно вносити зміни і доповнення до списків виборців України.

 

*   *   *   *   *   *

 

До Державного реєстру виборців заносяться та в базі даних Реєстру зберігаються відомості про виборця (персональні дані) таких видів:

1) ідентифікаційні персональні дані виборця;

2) персональні дані, які визначають місце та умови голосування виборця;

3) службові персональні дані.

 

ШАНОВНІ ЖИТЕЛІ СКАДОВСЬКОГО РАЙОНУ !!!

 

Для перевірки та уточнення персональних даних у Державному реєстрі виборців Вам необхідно звернутись до відділу ведення Державного реєстру виборців апарату Скадовського районної державної адміністрації за адресою: м. Скадовськ, вул.Володарського, 34, 1-й поверх, кабінет № 15, тел.(05537) 50133

ПРИ СОБІ ОБОВ’ЯЗКОВО МАТИ ПАСПОРТ


 

 

Виконуємо завдання та доручення Розпорядника Реєстру (ЦВК) вчасно та якісно

 

Основними засадами ведення Державного реєстру виборців є повнота та цілісність відомостей, що забезпечується внесенням до бази даних Реєстру повного обсягу відомостей про виборця, передбачених Законом України “Про Державний реєстр виборців”, їх коректністю, а також веденням бази даних Реєстру в єдиному форматі. У зв’язку з цим, Розпорядником Реєстру(ЦВК) було сформовано, а відділом ведення Державного реєстру виборців апарату районної державної адміністрації проведено перевірку контролю достовірності ідентифікаційних персональних даних виборців району, що народжені за межами сучасної території України за такими параметрами: невірний формат категорії, назви населеного пункту або району, регіону місця народження виборців. Всі відомості про місце народження громадян були перевірені, зміни внесені та опрацьовані.

Також за окремим дорученням Розпорядника Реєстру (ЦВК) в підсистемі “Картографічний облік виборчих дільниць” додано нову функцію- внесення координат місця голосування на мапу полігонів виборчих дільниць, що діють на постійній основі. Працівниками відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації завершено опрацювання даного доручення. З метою подальшого редагування місця голосування по кожній окремій виборчій дільниці, що діють на постійній основі буде видаватися інформаційне повідомлення з координатами її розташування. Ці інформаційні повідомлення будуть використовуватися в подальшому у роботі відділу та під час онлайн-трансляцій виборчих процесів.

 

 

Основні новели Закону України «Про Всеукраїнський референдум»

 

6 листопада 2012 року Верховна Рада України прийняла Закон України «Про Всеукраїнський референдум» ( далі – Закон), який набрав чинності з моменту оприлюднення, ще в листопаді того ж року. Прийняття Закону було обумовлено невідповідністю прийнятого ще у 1991 році Закону України «Про Всеукраїнський та місцевий референдуми» Конституції України. Новий Закон врегулював питання проведення всеукраїнського референдуму значно ширше, ніж його попередник, що втратив чинність. У Законі знайшли своє відображення ряд положень, які взагалі були відсутні у попередній редакції Закону. Зокрема це стосується питань щодо агітації референдуму та оскарження рішень, дій чи бездіяльності, що стосуються процесу референдуму.

1. Предметом Всеукраїнського референдуму за новим Законом можуть бути питання про схвалення нової редакції Конституції України та скасування, втрати чинності чи визнання нечинним закону про внесення змін до Конституції України.

2. Вперше на законодавчому рівні дається класифікація всеукраїнських референдумів за предметом:

1) про схвалення нової редакції Конституції України, внесення змін до Конституції України, скасування, втрату чинності чи визнання нечинним закону про внесення змін до Конституції України (конституційний референдум);

2) про зміну території України (ратифікаційний референдум);

3) щодо прийняття чи скасування закону України або внесення змін до чинного закону України (законодавчий референдум);

4) з будь-якого питання за винятком тих, щодо яких референдум не допускається згідно з Конституцією України (загальний референдум).

3. Новий всеукраїнський референдум з інших питань, що раніше виносилися на референдум, окрім внесення змін до розділів I, III і XIII Конституції України з одного й того самого питання, може бути проведено уже не раніше ніж через п’ять років, а не раніше ніж через рік з дня оголошення результатів проведеного референдуму.

4. Обов’язок здійснення перевірки щодо відповідності Конституції України, законам України питань, які пропонується винести на всеукраїнський референдум, зокрема, за народною ініціативою, покладається уже не на Конституційний Суд України, а на Президента України та Центральну виборчу комісію.

5. Вперше суб’єктом ініціювання Всеукраїнського референдуму стає Верховна Рада України. Конституційний референдум щодо внесення змін до розділів I, III, XIII Конституції України призначається Президентом України тільки за ініціативою Верховної Ради України.

6. Розширено коло питань, з яких проведення Всеукраїнського референдуму можливе за народною ініціативою. Зокрема це стосується прийняття Конституції України, схвалення нової редакції Основного Закону, скасування і визнання таким, що втрачає чинність, чи визнання нечинності закону про внесення змін до Конституції України.

7. У зв’язку із розширенням кола питань, з яких проведення Всеукраїнського референдуму можливе за народною ініціативою, розширилося і коло питань, з яких референдум проголошується Президентом України.

8. Вперше у законодавстві дається дефініція Всеукраїнського референдуму про зміну території України. Відповідно до Закону Всеукраїнський референдум про зміну території України - це форма прийняття громадянами України рішення щодо затвердження закону про ратифікацію міжнародного договору про зміну території України.

9. Вперше врегульовано питання про обмеження щодо призначення (проголошення) референдуму. Всеукраїнський референдум не може призначатися (проголошуватися) чи проводитися в умовах воєнного чи надзвичайного стану на всій території України. Якщо воєнний чи надзвичайний стан введений після призначення (проголошення) референдуму, суб'єкт призначення (проголошення) референдуму не пізніш як на третій день після введення такого стану приймає рішення про зупинення процесу референдуму до закінчення дії воєнного чи надзвичайного стану.

10. На засоби масової інформації вперше покладається обов’язок надання збалансованої інформації стосовно змісту питання референдуму та юридичних наслідків референдуму.

11. У Законі чітко визначено суб'єктів процесу всеукраїнського референдуму:

1) громадяни України (учасники всеукраїнського референдуму);

2) Президент України як суб'єкт призначення (проголошення) всеукраїнського референдуму;

3) Верховна Рада України як суб'єкт ініціювання та призначення всеукраїнського референдуму;

4) комісія з всеукраїнського референдуму, утворена відповідно до цього Закону або Закону України "Про Центральну виборчу комісію";

5) ініціативна група з проведення всеукраїнського референдуму, утворена відповідно до цього Закону;

6) офіційні спостерігачі від ініціативної групи з проведення всеукраїнського референдуму, зареєстровані відповідно до вимог цього Закону;

7) міжнародні спостерігачі, зареєстровані відповідно до вимог цього Закону.

Цим законом вперше врегульовано питання про порядок призначення всеукраїнського референдуму про внесення змін до Конституції України, вперше врегульовано питання про порядок призначення всеукраїнського референдуму про зміну території України.

Також однією із новел Закону стало недопущення участі органів державної влади, органів місцевого самоврядування, органів управління підприємств, установ, організацій, незалежно від форм власності, у збиранні підписів на підтримку ініціативи щодо проведення всеукраїнського референдуму, а також заборона в процесі збирання підписів на підтримку ініціативи щодо проведення всеукраїнського референдуму примушувати громадян ставити свої підписи або винагороджувати їх за це в будь-якій формі. Новелою є також заборона збирання підписів на підтримку ініціативи щодо проведення всеукраїнського референдуму у місцях видачі заробітної плати, пенсій, допомоги, стипендій, інших соціальних виплат, надання благодійної допомоги.