Головне управління Пенсійного фонду України в Херсонській області інформує
У зв’язку з обмежувальними заходами, прийнятими Урядом України з метою запобігання розповсюдження коронавірусу COVID-19, та введенням карантину Головне управління Пенсійного фонду України в Херсонській області повідомляє про можливість вирішення переважної більшості питань без особистого відвідування органів Фонду, скориставшись онлайн сервісами вебпорталу Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua).
Не виходячи з дому, можна:
- подати заяву про призначення пенсії та/або заяву на перерахунок пенсії;
- отримати довідки, достовірність яких підтверджується цифровим та QR-кодами (форми ОК-5/ОК-7, довідки про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені страхові внески, наявний страховий стаж тощо);
- перевірити відомості про трудову діяльність (електронна трудова книжка);
- здійснити попередній розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;
- подати Анкету застрахованої особи для внесення/змінення/ уточнення даних в Реєстрі застрахованих осіб;
- подати звернення (пропозицію) відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;
- активізувати послугу безкоштовного СМС - інформування (стосовно призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та щодо наявного страхового стажу).
Звертаємо також увагу, що по окремих видах послуг немає нагальної потреби звертатися саме в період дії карантину, оскільки на розмір та порядок отримання виплат з бюджету Пенсійного фонду це не вплине. Зокрема, заяву на призначення пенсії за віком та по інвалідності можна подати протягом 3 місяців з дати виникнення права на пенсію; заяву на призначення пенсії по втраті годувальника – протягом 12 місяців з дати смерті годувальника; заяву на виплату недоотриманої пенсії – протягом 6 місяців з дати смерті пенсіонера. Передбачений законодавством перерахунок пенсій з 01.04.2020 працюючим пенсіонерам, буде проведено в автоматизованому режимі, тобто особисте звернення пенсіонерів до органів Фонду не потрібно.
На даний час сервісні центри Пенсійного фонду України в області продовжують працювати за встановленими графіками.
Разом з тим, закликаємо громадян, які збираються відвідати сервісні центри Фонду, спершу з'ясувати можливість отримання послуги дистанційно або після завершення карантину за телефонами «гарячих» ліній: Скадовський сервісний центр – (05537) 5 22 67
Усні консультації можна також отримати з допомогою Skype-зв‘язку (gupfu_kherson).