Скадовська Районна
Державна Адміністрація
Скадовський район, Херсонська область

Спеціаліст відділу ведення Державного реєстру виборців апарату РДА

Скадовська районна державна адміністрація оголошує конкурс

на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» -

спеціаліста відділу ведення Державного реєстру виборців

апарату районної державної адміністрації

Основні посадові обов’язки:

1. Забезпечує ведення Реєстру, що передбачає проведення організаційно-правової роботи з підготовки в режимі записування таких дій: внесення запису про виборця до бази даних Реєстру; внесення змін до персональних даних реєстру; знищення запису в Реєстрі з підстав та в порядку, що встановлені Законом України “Про Державний реєстр виборців” та прийнятими відповідно до нього актами розпорядника Реєстру; візуальний та автоматизований контроль повноти і коректності персональних даних Реєстру.

2. Здійснює прийом виборців району та опрацьовує звернення, які надійшли в процесі уточнення персональних даних Реєстру. Проводить перевірку персональних даних виборців шляхом звернення до відповідних органів, закладів, установ, зазначених у статті 22 Закону України або безпосередньо до виборця.

3. Здійснює щомісячне поновлення бази даних Реєстру.

4. Забезпечує у разі призначення виборів чи референдумів складання списків виборців району.

5. Організовує взаємодію з організаціями, установами, підприємствами району причетних до виборчого процесу та проводить якісний аналіз отриманої від них інформації.

6. Виконує функцію оператора інформаційно-телекомунікаційної системи Відділу відповідно до вимог інструкції оператора інформаційно-телекомунікаційної системи, координує свою роботу з  Службою  розпорядника Державного реєстру виборців.

7. У разі відсутності адміністратора безпеки Відділу  виконує цього функції.         

8. Відповідає за діловодство у роботі Відділу та  ведення відповідних журналів згідно номенклатури Відділу.

9. Виконує інші функції та  завдання керівника Відділу.

10. Зобов'язаний дотримуватися правил внутрішнього службового розпорядку.

Умови оплати праці: відповідно до Закону України ЗУ “Про державну службу” № 889-VIII та постанови КМУ від 18 січня 2017 року № 15 “Питання оплати праці державних органів”.

Безстрокове призначення на посаду.

Вимоги до професійної компетентності кандидатів.

Освіта: вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра

Досвід роботи: не обов`язковий

Знання законодавства: Конституція України; Закони України: “Про державну службу”, “Про запобігання корупції”, “Про місцеві державні адміністрації”, “Про доступ до публічної інформації”, “Про звернення громадян”, “Про Державний реєстр виборців”, “Про вибори Президента України”, “Про вибори народних депутатів України”, “Про місцеві вибори”, “Про захист персональних даних”, “Про всеукраїнський референдум”, “Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні”.

Професійна компетентність: здатність приймати вчасні та виважені рішення,  ініціативність щодо пропозицій/рішень, здатність ефективно взаємодіяти - дослухатися, сприймати та викладати думку, здатність переконувати інших за допомогою аргументів та послідовної комунікації, розуміння своїх емоцій, самоконтроль, конструктивне ставлення до зворотнього зв'язку, зокрема критики, оптимізм.

Професійні знання: актів законодавства та нормативно-правових актів, що стосуються державної служби, діяльності районної державної адміністрації, Відділу; вимог законодавства України та відомчої нормативної бази з питань захисту інформації в автоматизованих системах; структури та принципів функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи; положення проектної та експлуатаційної документації КСЗІ; практики застосування чинного законодавства (постанов Центральної виборчої  комісії); Інструкції з діловодства; норм сучасної ділової української мови та вміння застосовувати її на практиці.

Знання сучасних інформаційних технологій: вміння використовувати комп’ютерне обладнання, програмне забезпечення та офісну техніку, вільне володіння програмами: MS Office (Word, Excel); вміння інсталяції та налаштування системного програмного забезпечення, програмних та технічних засобів інформаційно-телекомунікаційної системи.

Документи, що подаються: копія паспорта громадянина України, письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби (за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246), до якої додається резюме у довільній формі, письмова заява, в якій повідомляється, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, копія (копії) документа (документів) про освіту, посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою, заповнена особова картка державного службовця, декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, подана відповідно до чинного законодавства (шляхом заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК) у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби (з 19.11.2018).

Конкурс буде проведено 21 грудня 2018 року о 13.00 за адресою: 75700, Херсонська область, м.Скадовськ, вул.Олександрівська (Володарського), 34.

Додаткова інформація з питань проведення конкурсу надається відділом з питань управління персоналом апарату районної державної адміністрації за телефоном: (05537) 5-33-31, skad_kadru@ukr.net