Скадовська районна державна адміністрація
Херсонська область
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Головний спеціаліст служби у справах дітей РДА

Служба у справах дітей Скадовської районної державної адміністрації оголошує конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста служби у справах дітей районної державної адміністрації.

Основні посадові обов’язки:

1. Забезпечує наповнення документами всіх особових справ дітей, що виховуються в сім’ях, які перебувають в складних життєвих обставинах і проживають на території Скадовського району, відповідно до переліку документів згідно чинного законодавства України та складання індивідуального плану соціального захисту дитини, яка опинилася у складних життєвих обставинах, веде загальний облік дітей та сімей, у яких діти зазнали жорстокого поводження.

2. Разом з працівниками Скадовського районного відділу поліції ГУНП в Херсонській області вирішує питання про тимчасове вилучення дитини, у разі потреби, та подальше її влаштування; направляє дитину для обстеження стану її здоров’я до установ і закладів охорони здоров’я.

3. Координує діяльність органів освіти, охорони здоров’я, внутрішніх справ щодо профілактики та припинення жорстокого поводження з дітьми; розглядає звернення (повідомлення) про факти жорстокого поводження з дітьми та вживає заходів щодо виявленого факту; надає необхідну допомогу дитині, яка зазнала жорстокого поводження, та вживає заходів щодо попередження такого поводження в разі загрози його вчинення, та спільно з центрами соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді надає необхідну соціально-психологічну допомогу дітям, які зазнали жорстокого поводження в сім’ї.

4. Представляє, у разі необхідності, права дитини в суді.

5. Забезпечує проведення профілактичних рейдів.

6. Контролює забезпечення соціального захисту дітей, попередження безпритульності, бездоглядності та профілактики правопорушень відносно дітей, проводить профілактичну та роз’яснювальну роботу серед населення; веде банк даних про дітей, які перебувають у стані безпритульності, бездоглядності, які проживають в сім’ях, що опинилися в складних життєвих обставинах.

7. Повертає дітей:

-з притулків для неповнолітніх, центрів соціально-психологічної реабілітації дітей до місць їх постійного проживання (перебування);

- дітей, які перебувають у закладах соціального захисту інших регіонів, до місця їх постійного проживання або до регіонального закладу захисту дітей.

8.1. З’ясовує умови проживання та утримання дитини батьками або особами, які їх заміняють, та вирішує питання про доцільність (недоцільність) повернення її в сім’ю, за місцем постійного проживання – інформує в триденний термін заклад, в якому перебуває дитина, про отриману інформацію та забезпечує її повернення до постійного місця проживання, а в разі необхідності, подальше влаштування та соціальний захист цієї дитини.

8.2. Влаштовує за останнім місцем проживання або перебування дитину, якщо вона тривалий час перебувала поза сімейним оточенням і місце знаходження її батьків не встановлено.

8.3. Інформує у місячний термін заклад про подальше влаштування дитини після вибуття її з закладу.

9. Координує роботу щодо дітей, батьки яких виїхали за кордон.

10. Готує і за встановленим порядком подає статистичну звітність щодо неповнолітніх, їх соціального і правового захисту та профілактики правопорушень у їхньому середовищі.

11. Виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та положенням про Відділ.

12. Зобов’язаний дотримуватися правил службового розпорядку.

Умови оплати праці: Відповідно до Закону України “Про державну службу” № 889-VIII та постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 “Питання оплати праці державних органів” (зі змінами).

Безстрокове призначення на посаду.

Кваліфікаційні вимоги:

Вища освіта за освітнім ступенем не нижче бакалавра, молодшого бакалавра.

Досвід роботи: не обов’язковий;

Володіння державною мовою: вільне.;

Знання законодавства:

Конституція України;

Закон України “Про державну службу”;

акон України “Про запобігання корупції”;

Закон України “Про доступ до публічної інформації”;

Закон України “Про звернення громадян”.

Знання спеціального законодавства:

Сімейний кодекс України;

Закон України “Про місцеві державні адміністрації”;

постанова Кабінету Міністрів № 866 «Порядок провадження органів опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини».

Професійна компетентність:

Командна робота і взаємодія: вміння працювати в команді; вміння ефективної координації з іншими; вміння надавати зворотний зв’язок.

Технічні вміння: вміння використовувати комп’ютерне обладнання, програмне забезпечення та офісну техніку, вільне володіння програмами: MS Office (Word, Excel); вміння інсталяції та налаштування системного програмного забезпечення.

Особисті якості: відповідальність; системність і самостійність в роботі; аналітичні здібності; уважність до деталей; орієнтація на обслуговування; вміння працювати в стресових ситуаціях.

Професійні знання: знання актів законодавства та нормативно-правових актів, що стосуються державної служби, діяльності Служби; знання практики застосування чинного законодавства; знання Інструкції з діловодства; знання норм сучасної ділової української мови та вміння застосовувати її на практиці.

Документи, що подаються:

1. Заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (зі змінами).

2. Резюме за формою згідно з додатком 21 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (зі змінами), в якому обов’язково зазначається така інформація:

- прізвище, ім`я, по батькові кандидата;

- реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

- підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

- підтвердження рівня вільного володіння державною мовою;

- відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах.

3. Заява, в якій повідомляється, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

Документи приймаються до 23 квітня 2021 року на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби (з 13.04.2021 р.).

Конкурс буде проведено 28 квітня 2021 року о 14.00 за адресою: 75700, Херсонська область, м. Скадовськ, вул. Олександрівська, 34, ІІІ поверх.

Додаткова інформація з питань проведення конкурсу надається службою у справах дітей районної державної адміністрації за телефоном: (05537) 5-32-33,
е-mail: ssdskadovsk.ditu@ukr.net

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора