Скадовська Районна
Державна Адміністрація
Скадовський район, Херсонська область

Головний спеціаліст відділу економічного розвитку, інвестиційної діяльності та туризму РДА

Скадовська районна державна адміністрація оголошує конкурс

на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» -

головного спеціаліста відділу економічного розвитку, інвестиційної

діяльності та туризму районної державної адміністрації

Основні посадові обов’язки:

1.Організовує та веде бухгалтерський облік по Відділу відповідно до встановлених правил, форм і методів з урахуванням інструктивних матеріалів, доповнень та змін до них.

2.Веде облік і здійснення всіх фінансових та розрахункових операцій.

3.Здійснює  розрахунки і перерахування державних податків та платежів до бюджету.

4. Дотримується розрахункової дисципліни та цільового використання бюджетних коштів отриманих в управлінні Державної казначейської служби України в Скадовському районі за їх призначенням.

5.Оформлює матеріали по нестачах, витратах, розкраданнях грошових фондів і товарно-матеріальних цінностей та по інших зловживаннях, а також здійснювати контроль по їх збереженню.

6.Здійснює нарахування заробітної плати, відпускних та інших видів доплат по Відділу, правильне утримання і своєчасне перерахування податків із заробітної плати.

7.Проводить інвентаризації товарно-матеріальних цінностей, розрахунків і зобов’язань (аліментів), оформляє результати інвентаризації і відображає їх в обліку.

8. Складає кошторис доходів та видатків на утримання Відділу та контроль і аналіз за його перевитратою.

9.Складає бухгалтерську звітність на підставі достовірних первинних документів та відповідних бухгалтерських записів, своєчасно їх подає у встановлені терміни до державних установ.

10.Зберігає бухгалтерські документи, оформляє їх відповідно до встановленого законодавством порядку для передачі до архіву.

11.За зверненням контролюючих або правоохоронних органів, в складі комісій, здійснює перевірку отримання та цільового використання бюджетних коштів.

12.Забезпечує  своєчасність і достовірність даних квартальної і річної звітності, використаних бюджетних ресурсів.

13.Здійснює облік особових карток заробітної плати працівників Відділу, здійснює контроль за збереженням основних засобів та інших матеріальних цінностей безпосередньо в місцях їх зберігання, експлуатації.

14.Здійснює банківські операції, пов’язані з рухом коштів та товарно-матеріальних цінностей.

15.Бере участь в роботі семінарів, засідань, нарад, що належать до його компетенції.

16.Бере участь у проведенні економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності Відділу, інвентаризацій грошових коштів, розрахунків та платіжних зобов’язань.

17.Готує проекти наказів Відділу, розпоряджень голови районної державної адміністрації з питань, що належать до його компетенції.

18.Зобов’язаний дотримуватись правил внутрішнього службового розпорядку.

19.Виконує інші доручення начальника  Відділу.

Умови оплати праці: відповідно до Закону України ЗУ “Про державну службу” № 889-VIII та постанови КМУ від 18 січня 2017 року № 15 “Питання оплати праці державних органів”.

Безстрокове призначення на посаду.

Вимоги до професійної компетентності кандидатів.

Освіта: вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра

Досвід роботи: не обов`язковий

Знання законодавства: Конституція України; Закони України: “Про державну службу”, “Про запобігання корупції”, “Про місцеві державні адміністрації”, “Про доступ до публічної інформації”, “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, Постанова Кабінету Міністрів України від 26 січня 2011 року № 59 “Про затвердження Типового положення про бухгалтерську службу бюджетної установи”, інші нормативно-правові акти, що регулюють діяльність Відділу.

Професійна компетентність: здатність приймати вчасні та виважені рішення,  ініціативність щодо пропозицій/рішень, здатність ефективно взаємодіяти - дослухатися, сприймати та викладати думку, здатність переконувати інших за допомогою аргументів та послідовної комунікації, розуміння своїх емоцій, самоконтроль, конструктивне ставлення до зворотнього зв'язку, зокрема критики, оптимізм.

Професійні знання: актів законодавства та нормативно-правових актів, що стосуються державної служби, діяльності районної державної адміністрації, Відділу; Інструкції з діловодства; норм сучасної ділової української мови та вміння застосовувати її на практиці.

Знання сучасних інформаційних технологій: вміння використовувати комп’ютерне обладнання, програмне забезпечення та офісну техніку, вільне володіння програмами: MS Office (Word, Excel)

Документи, що подаються: копія паспорта громадянина України, письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби (за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246), до якої додається резюме у довільній формі, письмова заява, в якій повідомляється, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, копія (копії) документа (документів) про освіту, посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою, заповнена особова картка державного службовця, декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, подана відповідно до чинного законодавства.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня оприлюднення оголошення на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби (з 03.03.2018).

Конкурс буде проведено 04 квітня 2018 року о 14.00 за адресою: 75700, Херсонська область, м.Скадовськ, вул.Олександрівська, 34.

Додаткова інформація з питань проведення конкурсу надається відділом економічного розвитку, інвестиційної діяльності та туризму районної державної адміністрації за телефоном: (05537) 5-23-46, skadovsk-econ@ukr.net.

Результати конкурсу:  https://rada.info/upload/users_files/04060134/f10aa9dcd6aeac3a079947433d028218.jpg