Скадовська Районна
Державна Адміністрація
Скадовський район, Херсонська область

Головний спеціаліст відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства РДА

Відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального

господарства Скадовської районної державної адміністрації

оголошує конкурс на зайняття вакантної посади

державної служби категорії «В» - головного спеціаліста Відділу

 

Основні посадові обов’язки:

1.Забезпечує реалізацію державної політики у сфері житлово-комунального господарства, транспорту та енергетики на території району.

2.Аналізує стан житлово-комунального господарства, транспортного обслуговування та енергетичного забезпечення, розвитку дорожнього господарства району та підготовку пропозицій до проекту місцевого бюджету щодо фінансування районних програм за цими напрямками роботи та благоустрою населених пунктів.

3.Організовує виконання державних програм, розроблення і реалізацію місцевих програм у сфері житлово-комунального господарства, транспортного та енергетичного забезпечення, подання пропозицій до проектів місцевих програм соціально-економічного розвитку району щодо поліпшення рівня комунального обслуговування населення та благоустрою населених пунктів, енергозбереження.

4.Забезпечує додержання підприємствами, установами та організаціями району, що надають житлово-комунальні послуги, вимог нормативно-правових актів з питань житлово-комунального господарства.

5.Координує діяльність відповідних структурних підрозділів органів виконавчої влади, а також роботи підприємства, установ та організацій житлово-комунального господарства, транспорту та енергетики.

6.Сприяє органам місцевого самоврядування у вирішенні питань організації обслуговування населення підприємствами житлово-комунального господарства, транспорту та енергетики, організаційно-методичного забезпечення іх діяльності.

1.Забезпечує реалізацію державної політики у сфері житлово-комунального господарства, транспорту та енергетики на території району.

2.Аналізує стан житлово-комунального господарства, транспортного обслуговування та енергетичного забезпечення, розвитку дорожнього господарства району та підготовку пропозицій до проекту місцевого бюджету щодо фінансування районних програм за цими напрямками роботи та благоустрою населених пунктів.

3.Організовує виконання державних програм, розроблення і реалізацію місцевих програм у сфері житлово-комунального господарства, транспортного та енергетичного забезпечення, подання пропозицій до проектів місцевих програм соціально-економічного розвитку району щодо поліпшення рівня комунального обслуговування населення та благоустрою населених пунктів, енергозбереження.

4.Забезпечує додержання підприємствами, установами та організаціями району, що надають житлово-комунальні послуги, вимог нормативно-правових актів з питань житлово-комунального господарства.

5.Координує діяльність відповідних структурних підрозділів органів виконавчої влади, а також роботи підприємства, установ та організацій житлово-комунального господарства, транспорту та енергетики.

6.Сприяє органам місцевого самоврядування у вирішенні питань організації обслуговування населення підприємствами житлово-комунального господарства, транспорту та енергетики, організаційно-методичного забезпечення іх діяльності.

7.Здійснює державний контроль за додержанням правил комунального обслуговування та благоустрою.

8.Забезпечує розгляд письмових звернень громадян, адресованих до органів влади та які надходять до районної державної адміністрації з питань, що належать до його компетенції, готує письмові відповіді на ці звернення.

9.Забезпечує підготовку інформацій про хід вирішення певних питань підприємствами і організаціями для своєчасного інформування обласної державної адміністрації, підготовку розпоряджень голови районної державної адміністрації та проектів рішень колегії районної державної адміністрації з певних питань, пов’язаних зі сферою житлово-комунального господарства, транспорту та енергетики.

10.Забезпечує здійснення контролю за виконанням розпоряджень голови районної державної адміністрації з питань, що належать до його компетенції, готує інформацію для голови районної державної адміністрації про хід виконаннях цих розпоряджень.

11.Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Відділ з питань, що належать до його компетенції.

12.Зобов`язаний дотримуватися правил внутрішнього службового розпорядку.

13.Виконує інші завдання, передбачені Положенням про Відділ.

Умови оплати праці: відповідно до Закону України “Про державну службу” № 889-VIII та постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 “Питання оплати праці державних органів”.

Безстрокове призначення на посаду.

Вимоги до професійної компетентності кандидатів:

Освіта: вища освіта за освітньо-кваліфікаційним   молодшого бакалавра або бакалавра.

Досвід роботи: не обов`язковий.

Знання законодавства:  Конституція України, Закони України “Про державну службу”,  “Про запобігання корупції”, “Про місцеві державні адміністрації”, “Про доступ до публічної інформації”,  “Про звернення громадян”, «Про електроенергетику», «Про теплопостачання »,

 «Про відходи»,« Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», «Про автомобільний транспорт», «Про житловий фонд соціального призначення », Акти Президента України, постанови Кабінету Міністрів України, накази Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, розпорядження голів обласної та районної державних адміністрацій, а також положення про відділ.

Професійна компетентність:  здатність приймати вчасні та виважені рішення, ініціативність щодо пропозицій/рішень, здатність ефективно взаємодіяти - дослухатися, сприймати та викладати думку, здатність переконувати інших за допомогою аргументів та послідовної комунікації - розуміння своїх емоцій,самоконтроль, конструктивне ставлення до зворотнього зв'язку, зокрема критики, оптимізм.

Професійні знання: знання актів законодавства та нормативно-правових актів, що стосуються діяльності районної державної адміністрації, Відділу; знання практики застосування чинного законодавства, Інструкції з діловодства; знання норм сучасної ділової української мови та вміння застосовувати її на практиці.

Знання сучасних інформаційних технологій: вміння використовувати комп’ютерне обладнання, програмне забезпечення та офісну техніку, вільне володіння програмами: MS Office (Word, Excel).

Документи, що подаються: копія паспорта громадянина України,письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби (за формою, що додається), до якої додається резюме у довільній формі,письмова заява, в якій повідомляється, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, копія (копії) документа (документів) про освіту, посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою, заповнена особова картка державного службовця, декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, подана відповідно до чинного законодавства.

Документи приймаються протягом 15 календарних днів з дня оприлюднення оголошення на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби ( з 13.02.2019р.)

Конкурс буде проведено 06 березня  2019 року о 1000 за адресою: 75700, Херсонська область, м. Скадовськ, вул. Олександрівська (Володарського), 34.

Додаткова інформація з питань проведення конкурсу надається відділом містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації за телефоном (05537) 5-20-83, otdarch@skadovsk-rda.gov.ua.