Про добір на період дії карантину
Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення:
начальник відділу ведення Державного реєстру виборців апарату Скадовської районної державної адміністрації Херсонської області, категорія «Б»
Основні посадові обов’язки:
1. Керівництво та організація роботи відділу:
- забезпечення виконання завдань і функцій покладених на відділ;
- забезпечення видання наказів у випадках та в порядку, визначених Законом, організація і контроль за їх виконанням;
- підписання визначених Законом документів, що скріплюються печаткою відділу;
- внесення у встановленому законодавством порядку пропозиції стосовно притягнення до відповідальності осіб, винних у порушенні Закону;
2. Забезпечення та виконання:
- реалізації державної політики з питань створення і ведення єдиного Державного реєстру виборців у районі, застосування чинного законодавства та запобігання порушень його вимог під час виконання покладених на відділ завдань і обов’язків.
3. Здійснення періодичного поновлення, а також уточнення персональних даних Реєстру.
4. Забезпечення ведення та організація:
- Реєстру, що передбачає проведення організаційно-правової підготовки та виконання в режимі записування таких дій:
а) внесення запису про виборця до бази даних Реєстру;
б) внесення змін до персональних даних виборців, що містяться в базі даних;
- знищення запису Реєстру на підставах і у спосіб, що встановлені Законом України «Про Державний реєстр виборців» та рішеннями розпорядника Реєстру, прийнятими згідно із Законом, з використанням візуального та автоматизованого контролю за повнотою та коректністю персональних даних Реєстру.
5. Забезпечення проведення:
- відповідно до законодавства захисту Реєстру під час його ведення, в тому числі дотримання вимог функціонування комплексної системи захисту інформації в автоматизованій інформаційно-телекомунікаційній системі «Державний реєстр виборців».
6. Виконання функцій оператора інформаційно- телекомунікаційної системи відділу ведення Державного реєстру виборців відповідно до вимог інструкції оператора інформаційно- телекомунікаційної системи, координація своєї роботи з Службою розпорядника Державного реєстру виборців.
7. Забезпечення роботи щодо:
- в установленому порядку розгляду звернень громадян з питань, пов’язаних з діяльністю відділу;
- проведення у разі потреби перевірки відомостей про особу, зазначених у заяві про включення до Реєстру чи зміну її персональних даних, внесених до Реєстру;
- визначення на підставі відомостей про виборчу адресу виборця номеру виборчого округу, округу з референдуму (зазначає закордонний округ) та номеру виборчої дільниці, дільниці референдуму, до яких відноситься виборець.
8. Організація та забезпечення роботи щодо:
- формування подань до ЦВК щодо виборчих дільниць, які існують на постійній основі, за наданими суб’єктами їх внесення відомостями;
- здійснення обліку виборчих дільниць, які існують на постійній основі;
- у разі призначення виборів чи референдумів складання, уточнення та виготовлення списків виборців на виборчих дільницях, дільницях референдуму відповідно до законодавства;
9. Здійснення та надання:
- в установленому законом порядку представництва інтересів відділу в судах;
- необхідної інформації на запит суду стосовно уточнення відомостей про виборця у зв’язку з розглядом адміністративної справи щодо уточнення списку виборців;- в установленому законом порядку стІнформація пр
атистичної інформації про кількісні характеристики виборчого корпусу на підставі відомостей Реєстру.
10. Здійснення взаємодії з органами місцевого самоврядування, виборчими комісіями, організаційної підтримки та методичного забезпечення проведення виборів і референдумів у межах визначених чинним законодавством.
Умови оплати праці: відповідно до Закону України “Про державну службу” № 889-VIII та постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 “Питання оплати праці державних органів” (зі змінами).
Інформація про строковість призначення на посаду:
На період дії карантину, установленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та до дня визначення переможця за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства.
Вимоги до професійної компетентності кандидатів:
Освіта: вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого магістра (спеціаліста).
Досвід роботи: досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року.
Знання законодавства: Закону України “Про місцеві державні адміністрації”;
Закону України “Про доступ до публічної інформації”;
Закону України “Про звернення громадян”;
Закону України “Про Державний реєстр виборців”;
Закону України “Про вибори Президента України”;
Закону України “Про вибори народних депутатів України”;
Закону України “Про місцеві вибори”;
Закону України “Про захист персональних даних”;
Закону України “Про всеукраїнський референдум”;
Закону України “Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні”.
Професійна знання:
- актів законодавства та нормативно-правових актів, що стосуються державної служби, діяльності районної державної адміністрації, відділу ведення Державного реєстру виборців;
- вимог законодавства України та відомчу нормативну базу з питань захисту інформації в автоматизованих системах;
- структури та принципів функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи;
- володіння навиками щодо інсталяції та налаштування системного програмного забезпечення, програмних та технічних засобів інформаційно-телекомунікаційної системи;
- положення проектної та експлуатаційної документації КСЗІ;
- практики застосування чинного законодавства (постанов Центральної виборчої комісії);
- Інструкції з діловодства.
Знання сучасних інформаційних технологій: вміння використовувати комп’ютерне обладнання, програмне забезпечення та офісну техніку, вільне володіння програмами: MS Office (Word, Excel).
Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, подає таку інформацію через Єдиний портал вакансій державної служби:
1. Заяву із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 1 до Порядку призначення на посади державної служби на період дії карантину, установленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2020 року № 290.
2. Резюме за формою згідно з додатком 2 до Порядку призначення на посади державної служби на період дії карантину, установленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2020 року № 290,
в якому обов’язково зазначається така інформація:
- прізвище, ім`я, по батькові кандидата;
-реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
- підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;
- підтвердження рівня вільного володіння державною мовою;
- відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах.
3. Заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.
Документи приймаються протягом 05 календарних днів з дня оприлюднення оголошення на офіційному сайті Національного агентства України з питань державної служби (до 17 години 25.05.2020 року).
Додаткова інформація з питань проведення конкурсу надається відділом фінансово-господарського забезпечення, управління персоналом, організаційної роботи та з питань внутрішньої політики апарату районної державної адміністрації за телефоном: (05537) 5-33-31, kadru@skadovsk-rda.gov.ua