Скадовська районна державна адміністрація
Скадовський район, Херсонська область

Головний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення, управління персоналом, організаційної роботи та з питань внутрішньої політики апарату районної державної адміністрації

                            Скадовська районна державна адміністрація оголошує конкурс

на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста відділу фінансово-господарського забезпечення, управління персоналом, організаційної роботи та з        питань внутрішньої політики апарату районної державної адміністрації

Основні посадові обов’язки:

1. Здійснює організаційне забезпечення діяльності районної державної адміністрації, взаємодіє з іншими органами державної влади та місцевого самоврядування щодо виконання вимог чинного законодавства України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень голів обласної та районної державних адміністрацій.

2. Взаємодіє з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та надає їм методичну допомогу з питань організаційної роботи, внутрішньої та інформаційної політики. Забезпечує взаємодію структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, виконкомів місцевих рад.

3. Відповідно до Регламенту районної державної адміністрації, за пропозиціями керівництва районної державної адміністрації,  готує перспективний та поточні плани роботи районної державної адміністрації, а у разі потреби – оперативні, які затверджуються головою районної державної адміністрації.

4.  Щомісяця складає план-календар основних заходів районної державної адміністрації за пропозиціями керівництва районної державної адміністрації, керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації та її апарату, виконкомів міської, селищної та сільських рад.

5. Організаційно забезпечує підготовку та проведення засідань колегії районної державної адміністрації, нарад, семінарів, інших заходів, що проводить голова районної державної адміністрації, керівник апарату районної державної адміністрації.

6. Вирішує питання організаційного забезпечення проведення виборів та референдумів у межах, визначених чинним законодавством.

7. Бере участь у підготовці звіту голови районної державної адміністрації про виконання програми соціально-економічного і культурного розвитку району за рік та виконання делегованих повноважень районної ради.

8. Бере участь у підготовці та проведенні заходів з нагоди загальнодержавних свят, організації проведення семінарів, конференцій, засідань, нарад, присвячених внутрішньополітичним проблемам.

9. Сприяє висвітленню державними та комунальними засобами масової інформації офіційної точки зору вищих посадових осіб держави, позиції керівництва районної державної адміністрації з питань реалізації внутрішньої політики.

10. За дорученням керівництва районної державної адміністрації в установленому порядку оформляє матеріали про нагородження працівників району пам’ятними відзнаками та нагородження Почесними грамотами, Подяками голови районної державної адміністрації.

11. Зобов'язаний дотримуватися правил внутрішнього службового розпорядку.

12. Виконує інші доручення керівництва, що стосуються діяльності Відділу.

Умови оплати праці: відповідно до Закону України “Про державну службу” № 889-VIII та постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 “Питання оплати праці державних органів” (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 06 лютого 2019 року № 102).

Безстрокове призначення на посаду.

Вимоги до професійної компетентності кандидатів.

Освіта: вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра або бакалавра.

Досвід роботи: не обов`язковий

Знання законодавства: Знання Конституції України; Законів України: “Про державну службу”; “Про запобігання корупції”, «Про місцеві державні адміністрації», «Про громадські об’єднання», «Про звернення громадян», “Про доступ до публічної інформації».

 

Професійна компетентність: здатність приймати вчасні та виважені рішення, ініціативність щодо пропозицій/рішень, здатність ефективно взаємодіяти, дослухатися, сприймати та викладати думку, здатність переконувати інших за допомогою аргументів та послідовної комунікації, розуміння своїх емоцій, самоконтроль, конструктивне ставлення до зворотнього зв'язку, зокрема критики, оптимізм.

 

Професійні знання: актів законодавства та нормативно-правових актів, що стосуються діяльності районної державної адміністрації, Відділу; практики застосування чинного законодавства, знання Інструкції з діловодства, знання норм сучасної ділової української мови та вміння застосовувати її на практиці.

Знання сучасних інформаційних технологій: вміння використовувати комп’ютерне обладнання, програмне забезпечення та офісну техніку, вільне володіння програмами: MS Office (Word, Excel).

Документи подаються через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС:

1. Заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2017 р. № 648).

2. Резюме за формою згідно з додатком 21 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2017 року № 648), в якому обов’язково зазначається така інформація:

- прізвище, ім`я, по батькові кандидата;

- реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

- підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

- підтвердження рівня вільного володіння державною мовою;

- відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах.

3. Заява, в якій повідомляється, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

Документи приймаються протягом 11 календарних днів з дня оприлюднення оголошення на офіційному сайті Національного агентства України з питань державної служби (до 17 години 16.03.2020 року).

Конкурс буде проведено 18 березня 2020 року о 14.00 в приміщенні Скадовської районної державної адміністрації Херсонської області (м.Cкадовськ, вул.Олександрівська,34, ІІI поверх).

Додаткова інформація з питань проведення конкурсу надається відділом фінансово-господарського забезпечення, управління персоналом, організаційної роботи та з питань внутрішньої політики апарату районної державної адміністрації за телефоном: (05537) 5-33-31, kadru@skadovsk-rda.gov.ua

Результати конкурсу:

https://rada.info/upload/users_files/04060134/ee98536d9627a2db5ceea188508f2464.jpg