Скадовська районна державна адміністрація
Херсонська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Про організацію роботи з розгляду звернень громадян у районній державній адміністрації, органах місцевого самоврядування за підсумками І кварталу 2019 року

           Протягом  І кварталу 2019 року Скадовською районною державною адміністрацією та місцевими органами виконавчої влади робота щодо розгляду звернень громадян проводилась відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07 лютого 2008 року №109/2008.

            Аналіз стану забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, свідчить, що районною державною адміністрацією, місцевими органами виконавчої влади та місцевого самоврядування вживались дієві заходи, спрямовані на вирішення важливих проблем населення району.

            За звітний період до районної державної адміністрації та виконавчих органів місцевого самоврядування  надійшло 385 звернень від громадян з усіх населених пунктів району, що на 39 звернень, або на 11,3 % більше ніж за І квартал 2018 року. З них: 104 (проти 149 за аналогічний період 2018 року) звернень подано на особистому прийомі та 281 (проти 197) надійшли поштою.

           У своїх зверненнях заявники порушили 385 питань, що на 29, або на 8,1 % більше минулорічного показника. Спостерігається зменшення кількості надходжень звернень від громадян з питань забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, запобігання дискримінації – 1 проти 5 звернень за аналогічний період минулого року, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 2 звернення проти 5 звернень, комунального господарства – 12 проти 52 звернень, що на 40 звернень менше ніж за І квартал 2018 року, праці і заробітної плати – 1 проти 4 звернень за аналогічний період  2018 року, екології та природних ресурсів – 0 звернень проти 2 звернень за аналогічний період минулого року та інші – 75 проти 93 звернень, що на 18 звернень менше ніж за аналогічний період 2018 року.

           Одночасно збільшилось надходження звернень від громадян  з питань аграрної політики і земельних відносин — 107 проти 77 звернень, що на 30 звернень більше ніж за аналогічний період 2018 року, житлової політики 7 проти 3 звернень за аналогічний період 2018 року, соціального захисту - 152 проти 94, що на 58 звернень, або на 61,7% більше ніж за І квартал 2018 року, охорони здоров’я – 5 проти 2 звернень, транспорту і зв`язку – 11 звернень проти 9 за аналогічний період минулого року,  фінансової, податкової, митної політики – 2 звернення проти 1 та сім`ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 4 звернення проти 3 звернень за аналогічний період минулого року.

           Однакова кількість звернень надійшла від громадян з питань державного будівництва, адміністративно-територіального устрою — 6 проти 6 звернень за І квартал 2018 року.

Протягом   І  кварталу  2019  року  зменшилась  кількість  звернень  від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 7 проти 11 звернень, ветеранів праці – 1 звернення проти 3 за І квартал 2018 року та колективних листів - 14 проти 25, що на 7 звернень менше ніж за  аналогічний період 2018 року.

            Спостерігається збільшення кількості звернень від членів багатодітних сімей, одиноких   матерів,  матерів-героїнь  -  23 проти 19 звернень за аналогічний період  2018 року,    

від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 2 звернення проти 1, інвалідів І,ІІ,ІІІ групи – 12  проти 9 звернень,  дітей війни — 6 проти 2 звернень за І квартал  2018 року та  кількість повторних звернень – 3 проти 2 звернень за аналогічний період 2018 року, більшість яких надходила на розгляд до сільських рад. Більшість питань, які надходили від громадян цих категорій стосувалися соціального захисту.

           Протягом І кварталу 2019 року від обласної державної адміністрації до районної державної  адміністрації  надійшло - 5 звернень проти 5 за аналогічний період минулого року.

          Статистика за підсумками І кварталу 2019 року свідчить про збільшення надходжень дзвінків від мешканців району до державної установи “Урядовий контактний центр”. За звітний період зареєстровано 110 звернень проти 9 звернень за І квартал 2018 року. З них більшість звернень стосувалися соціальних, земельних питань та транспорту і зв`язку.

            На   телефонну   “гарячу лінію”  районної  державної  адміністрації  протягом звітного періоду звернень від громадян Скадовського району не надходило.        

Питання   про  стан   роботи   із  зверненнями   громадян   щопівріччя   розглядається сільськими,  селищною  та  міською радами на засіданнях виконавчих комітетів, а також двічі на рік виноситься на розгляд колегії районної державної адміністрації.

           Продовжено практику виїзних прийомів громадян за місцем їх проживання. Розпорядженням голови районної державної адміністрації від 29 грудня 2018 року № 488 «Про прийом громадян за місцем їх проживання у першому півріччі 2019 року» затверджено графік прийому громадян за місцем їх проживання головою районної державної адміністрації, його першим заступником та заступником. Також, у зв`язку із кадровими змінами, розпорядженням голови районної державної адміністрації від 21 лютого 2019 року № 64 «Про доповнення до розпорядження голови районної державної адміністрації щодо прийому громадян за місцем їх проживання  у першому півріччі 2019 року», внесені доповнення до додатку розпорядження голови районної державної адміністрації від 29 грудня 2018 року № 488.

          Згідно  з   графіком   виїзного  та  особистого  прийомів  громадян  головою районної державної  адміністрації  та його заступниками протягом  звітного періоду було прийнято 4 особи. Загалом питання стосувалися соціального захисту. Усі звернення були розглянуті та роз'ясненні громадянам району.

           З метою усунення недоліків у роботі із зверненнями громадян, розроблені відповідні графіки перевірок додержання законодавства щодо організації роботи із  зверненнями громадян та надання практичної та методичної допомоги у структурних підрозділах районної державної адміністрації та виконавчих комітетах місцевих рад. Таким чином, за І квартал 2019 року було перевірено 3  структурні підрозділи районної державної адміністрації, а також надано практичну і методичну допомогу з питань організації роботи із зверненнями громадян 3 виконавчим комітетам місцевих рад.

            З метою забезпечення відкритості діяльності органів державної влади, діяльність районної державної адміністрації щодо роботи із зверненнями громадян систематично висвітлюється на офіційному веб-сайті, де розміщено графіки особистого та виїзного прийомів голови районної державної адміністрації, його заступників, а також узагальнені відомості про організацію роботи із зверненнями громадян.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора