Скадовська Районна
Державна Адміністрація
Скадовський район, Херсонська область

Головний спеціаліст служби у справах дітей районної державної адміністрації

Скадовська районна державна адміністрація оголошує конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - головного спеціаліста служби у справах дітей районної державної адміністрації.

Основні посадові обов’язки:

 

1. Реалізує державну політику у сфері соціального захисту дітей.

 

2. Поміщує дитину до закладу соціального захисту для надання їй необхідної допомоги та зясовує причини стану безпритульності, бездоглядності.

 

3. Забезпечує наповнення документами всіх особових справ дітей, що виховуються в сім’ях, які перебувають у складних життєвих обставинах та проживають на території Скадовської міської ради, Антонівської, Михайлівської, Новомиколаївської, Володимирівської, Красненської, Широківської сільських рад, відповідно до переліку документів згідно чинного законодавства України та складання індивідуального плану соціального захисту дитини, яка опинилась у складних життєвих обставинах.

 

4. Контролює своєчасне встановлення статусу дитини та її влаштування.

 

5. Направляє копію обліково-статистичної картки та особову справу в разі зміни місця перебування дитини, яка перебувала на обліку, до нового місця перебування.

 

6. Забезпечує проведення профілактичних рейдів.

 

7. Веде банк даних про дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах.

 

8.Проводить профілактичну та роз’яснювальну роботу серед населення.

 

9. Контролює забезпечення соціального захисту дітей, попередження безпритульності, бездоглядності та профілактики правопорушень відносно дітей.

 

10. Повертає дітей з притулків для неповнолітніх, центрів соціально-психологічної реабілітації дітей до місць їх постійного проживання (перебування).

 

11. Повертає дітей, які перебувають у закладах соціального захисту інших регіонів, до місця їх постійного проживання або до регіонального закладу захисту дітей.

 

12. З’ясовує умови проживання та утримання дитини батьками або особами, які їх замінюють, та вирішує питання про доцільність (недоцільність повернення) повернення її в сім’ю за місцем постійного проживання-інформує в триденний термін заклад, в якому перебуває дитина, про отриману інформацію та забезпечує її повернення до постійного місця проживання, а в разі необхідності, подальше влаштування та соціальний захист цієї дитини.

 

13. Влаштовує за останнім місцем проживання або перебування дитину, якщо вона тривалий час перебувала поза сімейним оточенням і місце знаходження її батьків не встановлено.

14. Інформує у місячний термін заклад про подальше влаштування дитини після вибуття її із закладу.

 

15. Готує та своєчасно подає головному спеціалісту Служби накази про взяття на облік та зняття з обліку дітей, які проживають в сім’ях, які опинилися у складних життєвих обставинах, та їх особові справи для електронного обліку дітей ЄІАС «Діти».

 

16. Веде загальний облік дітей та сімей, у яких діти зазнали жорстокого поводження.

 

17. Направляє дитину для обстеження стану її здоровя до установ і закладів охорони здоровя.

 

18. Разом з працівниками Скадовського відділення поліції Новокаховського відділу поліції Головного управління Національної поліції в Херсонській області вирішує питання про тимчасове вилучення дитини, у разі потреби, та подальше її влаштування.

 

19. Представляє, у разі необхідності, права дитини у суді.

 

20. Координує діяльність органів освіти, охорони здоров’я, внутрішніх справ що профілактики та припинення жорстокого поводження з дітьми.

 

21. Розглядає звернення (повідомлення) про факти жорстокого поводження з дітьми та вживає заходів щодо усунення виявленого факту.

 

22. Надає необхідну допомогу дитині, яка зазнала жорстокого поводження, та вживає заходів щодо попередження такого поводження в разі загрози його вчинення.

 

23. Вживає невідкладних заходів що ліквідації наслідків і загрози неправомірних дій щодо дитини, спільно з центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, надає необхідну соціально-психологічну допомогу дітям, які зазнали жорстокого поводження в сім’ї.

 

24. Координує роботу щодо дітей, батьки яких виїхали за кордон.

 

25. Готує і за встановленим порядком подає статистичну звітність щодо неповнолітніх, їх соціального і правового захисту та профілактики правопорушень у їхньому середовищі.

 

26. Виконує інші доручення та завдання, що належать до його компетенції.

 

27. Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Служба.

 

28. Зобовязаний дотримуватись правил внутрішнього службового розпорядку.

 

Умови оплати праці: Відповідно до Закону України “Про державну службу” № 889-VIII та постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 “Питання оплати праці державних органів” (зі змінами).

 

Безстрокове призначення на посаду.

 

Кваліфікаційні вимоги:

 

Освіта: вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра або бакалавра;

 

Досвід роботи: не обовязковий;

 

Володіння державною мовою: вільне.;

 

Знання законодавства: Конституція України; Закон України “Про державну службу”; Закон України “Про запобігання корупції”; Закон України “Про доступ до публічної інформації”; Закон України “Про звернення громадян”.

 

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ): Сімейний кодекс України; Закон України “Про місцеві державні адміністрації”; Постанова Кабінету Міністрів № 866 «Порядок провадження органів опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини».

 

Професійна компетентність:

 

Командна робота і взаємодія:  вміння працювати в команді; вміння ефективної координації з іншими; вміння надавати зворотний зв’язок.

 

Технічні вміння: вміння використовувати комп’ютерне обладнання, програмне забезпечення та офісну техніку, вільне володіння програмами: MS Office (Word, Excel); вміння інсталяції та налаштування системного програмного забезпечення.

 

Особисті якості: відповідальність; системність і самостійність в роботі; аналітичні здібності; уважність до деталей; орієнтація на обслуговування; вміння працювати в стресових ситуаціях.

 

Професійні знання: знання актів законодавства та нормативно-правових актів, що стосуються державної служби, діяльності Служби; знання практики застосування чинного законодавства; знання Інструкції з діловодства; знання норм сучасної ділової української мови та вміння застосовувати її на практиці.

 

Документи, що подаються: копія паспорта громадянина України; письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби (за формою, що додається), до якої додається резюме у довільній формі; письмова заява, в якій повідомляється, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; копія (копії) документа (документів) про освіту; посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; заповнена особова картка встановленого зразка (форма додається); декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, подана відповідно до чинного законодавства.

 

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби (з 11.06.2019).

 

Конкурс буде проведено 16 липня 2019 року о 1400 за адресою: 75700, Херсонська область, м. Скадовськ, вул. Олександрівська, 34.

 

Додаткова інформація з питань проведення конкурсу надається  службою у справах дітей районної державної адміністрації за телефоном: (05537) 5-32-33,  е-mail: ssdskadovsk.ditu@ukr.net