Про організацію роботи з розгляду звернень громадян у районній державній адміністрації, органах місцевого самоврядування за підсумками І кварталу 2018 року
Протягом І кварталу 2018 року до районної державної адміністрації та виконавчих органів місцевого самоврядування надійшло 346 звернень від громадян з усіх населених пунктів району, що на 19 звернень, або на 5,5 % менше ніж за І квартал 2017 року. З них: 149 (проти 185 за аналогічний період 2017 року) звернень подано на особистому прийомі та 197 (проти 180) надійшли поштою.
У своїх зверненнях заявники порушили 356 питань, що на 11, або на 3% менше минулорічного показника. Спостерігається зменшення кількості надходжень звернень від громадян з питань забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 5 проти 11 звернень, соціального захисту - 94 проти 129 за І квартал 2017 року, охорони здоров’я – 2 проти 5 звернень, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 5 проти 7 звернень, з питань діяльності органів місцевого самоврядування – 0 проти 3 звернень за І квартал 2017 року, житлової політики 3 проти 13 звернень за аналогічний період 2017 року.
Одночасно збільшилось надходження звернень від громадян з питань аграрної політики і земельних відносин — 77 проти 75 звернень за аналогічний період 2017 року, комунального господарства – 52 проти 40 звернень за І квартал 2017 року, державного будівництва, адміністративно-територіального устрою — 6 проти 2 звернень за І квартал 2017 року, праці і заробітної плати – 4 проти 2 звернень за аналогічний період 2017 року та інші – 93 проти 65 звернень за аналогічний період 2017 року.
Протягом І кварталу 2018 року зменшилась кількість звернень від інвалідів І,ІІ,ІІІ групи – 9 проти 18 звернень, дітей війни — 2 проти 3 звернень за І квартал 2017 року, колективних листів - 25 проти 34 за аналогічний період 2017 року та учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – 11 проти 18 звернень за 2017 рік.
Спостерігається збільшення кількості звернень від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь - 19 проти 17звернень за 2017 рік, ветеранів праці – 3 звернення проти 1 за І квартал 2017 року, від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 1 звернення проти 0 за 2017 рік та кількість повторних звернень – 2 проти 0 звернень за аналогічний період 2017 року. Більшість питань, які надходили від громадян цих категорій стосувалися соціального захисту.
Також протягом І кварталу 2018 року надійшла однакова кількість звернень з питань транспорту і зв’язку – 9 проти 9 звернень за аналогічний період 2017 року, фінансової, податкової, митної політики – 1 проти 1 звернення, екології та природних ресурсів – 2 проти 2 звернень та з питань сімї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 3 звернення проти 3 аналогічний період 2017 року.
Протягом І кварталу 2018 року від обласної державної адміністрації до районної державної адміністрації надійшло - 5 звернень проти 5 за аналогічний період минулого року.
Статистика за підсумками І кварталу 2018 року свідчить про зменшення надходжень дзвінків від мешканців району до державної установи “Урядовий контактний центр”. За звітний період зареєстровано 56 звернень проти 100 звернень за І квартал 2017 року. З них більшість звернень стосувалися соціальних, земельних та житлово-комунальних питань.
На телефонну “гарячу лінію” районної державної адміністрації протягом звітного періоду звернень від громадян Скадовського району не надходило.
Питання про стан роботи із зверненнями громадян щопівріччя розглядається сільськими, селищною та міською радами на засіданнях виконавчих комітетів, а також двічі на рік виноситься на розгляд колегії районної державної адміністрації.
Продовжено практику виїзних прийомів громадян за місцем їх проживання. Розпорядженням голови районної державної адміністрації від 28 грудня 2017 року № 464 «Про прийом громадян за місцем їх проживання у першому півріччі 2018 року» затверджено графіки прийому громадян за місцем їх проживання головою районної державної адміністрації, його першим заступником та заступником.
Згідно з графіком виїзного та особистого прийомів громадян головою районної державної адміністрації та його заступниками протягом звітного періоду було прийнято 5 осіб. Загалом питання стосувалися земельних питань. Усі звернення були розглянуті та роз'ясненні громадянам району.
З метою усунення недоліків у роботі із зверненнями громадян, розроблені відповідні графіки перевірок додержання законодавства щодо організації роботи із зверненнями громадян та надання практичної та методичної допомоги у структурних підрозділах районної державної адміністрації та виконавчих комітетах місцевих рад. Таким чином, за І квартал 2018 року було перевірено 3 структурні підрозділи районної державної адміністрації, а також надано практичну і методичну допомогу з питань організації роботи із зверненнями громадян 4 виконавчим комітетам місцевих рад.
Найбільш проблемні звернення громадян, що надходять до районної державної адміністрації, виносяться на розгляд постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, засідання якої проводяться щомісячно. Впродовж звітного періоду відбулося 3 таких засідань.
З метою забезпечення відкритості діяльності органів державної влади, діяльність районної державної адміністрації щодо роботи із зверненнями громадян систематично висвітлюється на офіційному веб-сайті, де розміщено графіки особистого та виїзного прийомів голови районної державної адміністрації, його заступників, а також узагальнені відомості про організацію роботи із зверненнями громадян.