Скадовська районна державна адміністрація
Херсонська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Спеціаліст служби у справах дітей районної державної адміністрації

Скадовська районна державна адміністрація оголошує конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - спеціаліста служби у справах дітей районної державної адміністрації.

Основні посадові обов’язки:

1. Організовує та веде бухгалтерський облік по Службі відповідно до встановлених правил, форм і методів з урахуванням інструктивних матеріалів, доповнень та змін до них.

2. Веде облік і здійснення всіх фінансових та розрахункових операцій.

3. Здійснює розрахунки і перерахування державних податків та платежів до бюджету.

4. Дотримується розрахункової дисципліни та цільового використання бюджетних коштів отриманих в управлінні Державної казначейської служби України в Скадовському районі за їх призначенням.

5. Оформлює матеріали по нестачах, витратах, розкраданнях грошових фондів і товарно-матеріальних цінностей та по інших зловживаннях, а також здійснювати контроль по їх збереженню.

6. Здійснює нарахування заробітної плати, відпускних та інших видів доплат по Службі, правильне утримання і своєчасне перерахування податків із заробітної плати.

7. Проводить інвентаризації товарно-матеріальних цінностей, розрахунків і зобов’язань (аліментів), оформляє результати інвентаризації і відображає їх в обліку.

8. Складає кошторис доходів та видатків на утримання Служби та контроль і аналіз за його перевитратою.

9. Складає бухгалтерську звітність на підставі достовірних первинних документів та відповідних бухгалтерських записів, своєчасно їх подає у встановлені терміни до державних установ.

10. Зберігає бухгалтерські документи, оформляє їх відповідно до встановленого законодавством порядку для передачі до архіву.

11. За зверненням контролюючих або правоохоронних органів, в складі комісій, здійснює перевірку отримання та цільового використання бюджетних коштів.

12. Забезпечує своєчасність і достовірність даних квартальної і річної звітності, використаних бюджетних ресурсів.

13. Здійснює облік особових карток заробітної плати працівників Служби, здійснює контроль за збереженням основних засобів та інших матеріальних цінностей безпосередньо в місцях їх зберігання, експлуатації.

14. Здійснює банківські операції, пов’язані з рухом коштів та товарно-матеріальних цінностей.

15. Бере участь в роботі семінарів, засідань, нарад, що належать до його компетенції.

16. Бере участь у проведенні економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності Служби, інвентаризацій грошових коштів, розрахунків та платіжних зобов’язань.

17. Готує проекти наказів Служби, розпоряджень голови  районної державної адміністрації з питань, що належать до його компетенції.

18. Веде кадрову роботу Служби.

19. Виконує інші доручення начальника Служби. 

20. Зобов’язаний дотримуватись правил внутрішнього службового розпорядку

Умови оплати праці: Відповідно до Закону України “Про державну службу” № 889-VIII та постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 “Питання оплати праці державних органів” (зі змінами).

Безстрокове призначення на посаду.

Кваліфікаційні вимоги:

Освіта: вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра або бакалавра;

Досвід роботи: не обов’язковий;

Володіння державною мовою: вільне.

Володіння іноземною мовою: не обов’язкове;

Знання законодавства: Конституція України; Закон України “Про державну службу”;

Закон України “Про запобігання корупції”; Закон України “Про доступ до публічної інформації”; Закон України “Про звернення громадян”.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ): Бюджетний кодекс України; Закон України “Про місцеві державні адміністрації”; Акти Президента України та Кабінету Міністрів України, накази Міністерства фінансів України, інші нормативно-правові акти, що регулюють бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетних установ та порядок казначейського обслуговування.

Професійна компетентність:

Командна робота і взаємодія:  вміння працювати в команді; вміння ефективної координації з іншими; вміння надавати зворотний зв’язок.

Технічні вміння: вміння використовувати комп’ютерне обладнання, програмне забезпечення та офісну техніку, вільне володіння програмами: MS Office (Word, Excel); вміння інсталяції та налаштування системного програмного забезпечення.

Особисті якості: відповідальність; системність і самостійність в роботі; аналітичні здібності; уважність до деталей; орієнтація на обслуговування; вміння працювати в стресових ситуаціях.

Професійні знання: знання актів законодавства та нормативно-правових актів, що стосуються державної служби, діяльності Служби; знання практики застосування чинного законодавства; знання Інструкції з діловодства; знання норм сучасної ділової української мови та вміння застосовувати її на практиці.

Документи, що подаються: копія паспорта громадянина України; письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби (за формою, що додається), до якої додається резюме у довільній формі; письмова заява, в якій повідомляється, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; копія (копії) документа (документів) про освіту; посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; заповнена особова картка встановленого зразка (форма додається); декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, подана відповідно до чинного законодавства.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби (з 14.02.2019).

Конкурс буде проведено 20 березня 2018 року о 1400 за адресою: 75700, Херсонська область, м. Скадовськ, вул. Олександрівська, 34.

Додаткова інформація з питань проведення конкурсу надається  службою у справах дітей районної державної адміністрації за телефоном: (05537) 5-32-33,                                           е-mail: ssdskadovsk.ditu@ukr.net

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора