Скадовська Районна
Державна Адміністрація
Скадовський район, Херсонська область

Про організацію роботи з розгляду звернень громадян у районній державній адміністрації, органах місцевого самоврядування за підсумками 9 місяців 2018 року

        Протягом  9 місяців 2018 року Скадовською районною державною адміністрацією та місцевими органами виконавчої влади робота щодо розгляду звернень громадян проводилась відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07 лютого 2008 року №109/2008.

         Аналіз стану забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, свідчить, що районною державною адміністрацією, місцевими органами виконавчої влади та місцевого самоврядування вживались дієві заходи, спрямовані на вирішення важливих проблем населення району.

          За звітний період до районної державної адміністрації та виконавчих органів місцевого самоврядування  надійшло 987  звернень від громадян з усіх населених пунктів району, що на 152 зверненя, або на 15,40 % менше ніж за 9 місяців 2017 року. З них: 380 (проти 433 за аналогічний період 2017 року) звернень подано на особистому прийомі та 607 (проти 706) надійшли поштою.

        У своїх зверненнях заявники порушили 1001 питання, що на 142, або на 14,2% менше минулорічного показника. Спостерігається зменшення кількості надходження звернень від громадян з питань  забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 31 проти 46 звернень, соціального захисту - 250 проти 347, що на 97 звернень менше ніж за 9 місяців 2017 року, праці та заробітної плати — 6 звернень проти 15 за 9 місяців 2017 року, охорони здоров’я – 11 проти 17 звернень,  комунального господарства – 183 проти 194, що на 11 звернень менше ніж за 9 місяців 2017 року, екології та природних ресурсів – 9 звернень проти 17  за аналогічний період 2017 року, житлової політики 18 проти 29 звернень за аналогічний період 2017 року, транспорту і зв’язку - 22 звернення проти 24 звернень за аналогічний період 2017 року, сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту  - 7 звернень проти 15 звернень за аналогічний період 2017 року.

            Одночасно збільшилось надходження звернень від громадян  з питань  аграрної політики і земельних відносин — 221 проти 216 звернень  за аналогічний період 2017 року, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 20 проти 16 звернень, з питань діяльності місцевих органів виконавчої влади  – 1 проти 0 звернень за 9 місяців 2017 року, державного будівництва, адміністративно-територіального устрою — 22 проти 16 звернення за 9 місяців 2017 року, з інших питань — 198 звернень проти 184 за 2017 рік.

           З фінансової, податкової, митної політики надійшла однакова кількість звернень — 2 звернення проти 2 за аналогічний період 2017 року.

           Протягом   9 місяців  2018  року  зменшилась  кількість  звернень  від інвалідів І,ІІ,ІІІ групи – 15 проти 45, що на 30 звернень менше ніж за 9 місяців 2017 року, дітей війни — 11 проти 13 звернення за 9 місяців 2017 року, від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів- героїнь - 36   проти  49  за  9 місяців  2017  року,  від  учасників  та   інвалідів   війни,

учасників бойових дій — 32 проти 72 звернень та зменшилась кількість колективних листів — 81 проти 124 за аналогічний період 2017 року. 

            Спостерігається збільшення кількості повторних звернень - 5 проти 1 звернення за  аналогічний період 2017 року, які надходили на розгляд до сільських рад, від ветеранів праці — 7 проти 2 та від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи — 6 проти 3 звернень за аналогічний період 2017 року. Більшість питань, які надходили від громадян цих категорій стосувалися соціального захисту, отримання матеріальної допомоги, в тому числі на лікування та розрахунку субсидій.

      Протягом 9 місяців 2018 року відбулося зменшення кількості звернень від обласної державної адміністрації до районної державної адміністрації - 24 проти 63 звернень за аналогічний період минулого року.

          Статистика за підсумками минулого року свідчить про зменшення надходжень дзвінків від мешканців району до державної установи “Урядовий контактний центр”. За звітний період зареєстровано 191 звернення проти 253, що на 62 звернення менше ніж за 9 місяців 2017 року. З них більшість звернень стосувалися соціальних питань.

            На   телефонну   “гарячу лінію”  районної  державної  адміністрації  протягом звітного періоду надійшло 0 звернень проти 1 звернення за аналогічний період 2017 року. Також на офіційний сайт районної державної адміністрації протягом звітнього періоду надійшло два електронні звернення на які заявникам були надані відповідні роз'яснення.

          Питання   про  стан   роботи   із  зверненнями   громадян   щопівріччя   розглядається сільськими,  селищною  та  міською радами на засіданнях виконавчих комітетів, а також двічі на рік виноситься на розгляд колегії районної державної адміністрації.

   Продовжено практику виїзних прийомів громадян за місцем їх проживання. Розпорядженням голови районної державної адміністрації від 27 червня 2018 року № 257 «Про прийом громадян за місцем їх проживання у другому півріччі 2018 року» затверджено графіки прийому громадян за місцем їх проживання головою районної державної адміністрації, його першим заступником та заступником.

          Згідно  з   графіком   виїзного  та  особистого  прийомів  громадян  головою районної державної  адміністрації  та його заступниками протягом  звітного періоду було прийнято 18 осіб. Загалом питання стосувалися соціальних виплат, надання матеріальної допомоги, комунального господарства та земельних питань. Усі звернення були розглянуті та роз'ясненні громадянам району.

        З метою усунення недоліків у роботі із зверненнями громадян, розроблені відповідні графіки перевірок додержання законодавства щодо організації роботи із  зверненнями громадян та надання практичної та методичної допомоги у структурних підрозділах районної державної адміністрації та виконавчих комітетах місцевих рад. Таким чином, за 9 місяців 2018 року було перевірено 9  структурних підрозділів районної державної адміністрації, а також надано практичну і методичну допомогу з питань організації роботи із зверненнями громадян 12 виконавчим комітетам місцевих рад.

     З метою забезпечення відкритості діяльності органів державної влади, діяльність районної державної адміністрації щодо роботи із зверненнями громадян систематично висвітлюється на офіційному веб-сайті, де розміщено графіки особистого та виїзного прийомів голови районної державної адміністрації, його заступників, а також узагальнені відомості про організацію роботи із зверненнями громадян.