Кожне звернення громадян на особливому контролі
У Скадовському територіальному центрі соціального обслуговування робота з організації прийому громадян та розгляду письмових і усних звернень проводиться згідно чинного законодавства України. За перше півріччя поточного року письмових звернень не було. На усному прийомі спеціалістів терцентру побувало 108 осіб, з числа одиноких та одинокопроживаючих людей похилого віку, інвалідів, малозабезпечених сімей з дітьми, внутрішньо переміщених осіб, воїнів АТО.
При усних зверненнях громадян порушувались питання надання соціальних послуг, адресної натуральної допомоги, про надання допомоги в оформленні документів для отримання субсидії, про надання допомоги у влаштуванні до будинків-інтернатів різного типу, про порядок отримання ходунків та інвалідних візків, про надання матеріальної допомоги на лікування, про взяття на соціальне обслуговування одиноких громадян та інші.
Всі питання, порушені під час усного прийому, вирішувались адміністрацією та відповідальними працівниками оперативно, у визначені законодавством терміни, деякі з виїздом на місце проживання заявників, з метою надання допомоги у написанні заяви та збору необхідних документів, відкриття рахунків в банківських установах для отримання матеріальної допомоги.
Всі питання, що піднімалися громадянами під час відвідування вдома вирішувались спільно із головами місцевих рад, керівниками приватних підприємств, фермерів, ветеранськими організаціями. Скарги від заявників не надходили.
Стан розгляду звернень громадян було розглянуто на семінарі – навчанні соціальних робітників та оперативній нараді при директору, де наголошувалося про посилення уваги до кожної нужденної людини та якісне і вчасне вирішення порушених питань.