До уваги керівників та власників закладів розміщення!
З метою запобігання поширення на території Херсонської області хвороби COVID-19, повідомляємо про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів в закладах що надають послуги розміщення на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID19), згідно постанови № 36 від 06 червня 2020 року Міністерства охорони здоров'я України, які набирають чинності з 10 червня 2020 року, з якими можна ознайомитись за посиланням: https://goo.su/1FkY .
Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів у закладах, що надають послуги з розміщення на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19), затверджені постановою головного Державного санітарного лікаря України від 06 червня 2020 року № 35.
Ці Тимчасові рекомендації розроблені для колективних засобів розміщення (окрім готелів та аналогічних засобів розміщення), в тому числі баз відпочинку, майданчиків для кемпінгу, хостелів. оздоровчих таборів, таборів праці та відпочинку (крім дитячих закладів оздоровлення та відпочинку), санаторіїв і пансіонатів (далі - Заклади) та повинні враховуватися суб'єктами господарювання з метою запобігання ускладнення епідемічної ситуації внаслідок поширення коронавірусної хвороби (СOVID-19).
1. У закладах повинна бути визначена відповідальна особа, яка проводить температурний скринінг безконтактним методом усім працівникам перед початком робочої зміни.
Працівники, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2 °С або ознаки респіраторних захворювань не допускаються до виконання обов'язків.
2. На вході до закладу або окремих його приміщень, необхідно:
розмістити інформаційні матеріали щодо профілактики коронавірусної хвороби СOVID -19;
організувати місця для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад 60% для ізопропілового спирту та понад 70% для етилового спирту. Доцільно розмістити яскравий вказівник про необхідність дезінфекції рук (банер, наклейка, вказівник тощо).
3. При появі симптомів респіраторного захворювання та/або підвищення температури у особи, що проживає в закладі, така особа підлягає ізоляції до отримання консультації медичного працівника.
За умови багатомісного розміщення, ізоляції підлягають усі особи, що спільно проживали з нею.
4. Допуск відвідувачів та перебування в приміщенні у місцях спільного користування (поза номером) дозволяється лише у респіраторі або захисній масці (у тому числі саморобній), так, щоб були покриті ніс та рот.
5. Адміністрація закладу не допускає черг в місцях можливого скупчення відвідувачів. В місцях потенційного скупчення відвідувачів повинно бути нанесене відповідне тимчасове маркування для забезпечення дотримання дистанції не менше 1,5 метри.
6. Для уникнення черг при реєстрації поселення рекомендовано передбачити можливість попередньої онлайн-реєстрації відвідувачів.
На рецепції закладу встановлюється захисний екран між персоналом та відвідувачами. У разі неможливості встановлення захисного екрану, персонал повинен бути одягнений в захисний щиток або окуляри.
7. Харчування в закладах організовується відповідно до Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів у закладах громадського харчування на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (СOVID -19), затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 02 червня 2020 року № 32.
З метою максимального обмеження контактів відпочиваючих рекомендується, за можливості, організовувати харчування в номерах або ресторанах, обідніх залах тощо за системою замовлень.
8. При наявності в закладі пляжної зони необхідно провести розміщення пляжного обладнання (шезлонгів, роздягальнь, ногомийок тощо) з дотриманням принципу соціального дистанціювання.
9. Адміністрація закладу повинна забезпечити:
наявність щонайменше п'ятиденного запасу засобів індивідуального захисту та їх використання працівниками (респіратори або медичні маски, в тому числі саморобні, захисні рукавички);
постійну наявність рідкого мила, антисептиків та паперових рушників в санвузлах номерів та санвузлах загального користування. Використання багаторазових рушників заборонено (окрім персональних в номерах);
вологе прибирання місць найбільшого скупчення відвідувачів;
дезінфекцію поверхонь з якими контактують відвідувачі, у всіх громадських та службових зонах (стійка реєстрації, столи, стільці, ручки дверей, кнопки ліфтів, роздягальні, сходи тощо) кожні 3-4 години, повторювати процедуру у будь-який час при забрудненні;
централізований збір використаних засобів індивідуального захисту, паперових серветок в окремі контейнери/урни з кришками та одноразовими поліетиленовими пакетами з подальшою утилізацією,
розміщення додаткових контейнерів/урн для засобів індивідуального захисту, паперових серветок в місцях загального користування (холах, коридорах тощо);
обмеження масових зборів працівників в закритих приміщеннях, тимчасове відсторонення від роботи осіб з групи ризику, визначених відповідно до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (СOVID -19)», затверджених наказом МОЗ України № 722 від 28.03.2020.
10. Працівники закладу зобов'язані:
регулярно мити руки з милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше одного разу за 3 години, та після відвідування;
утримуватися від контакту з особами, які мають симптоми респіраторних захворювань.;
самоізолюватися у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.