Скадовська районна державна адміністрація
Херсонська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

У всіх школах Скадовського району до кінця тижня призупинено навчальний процес

Дата: 27.02.2018 13:40
Кількість переглядів: 533

Фото без опису      Не чекаючи на перевищення епідпорогу захворюваності на грип та ГРВІ та у зв'язку з отриманою інформацією про різке погіршення погодних умов Скадовською райдержадміністрацією прийнято рішення про тимчасове призупинення навчального процесу у загальноосвітніх закладах району. З 27 лютого школи Скадовська та Скадовського району закриваються. Крім того, прийняте рішення про обмеження відвідування гуртків та спортивних секцій, аби упередити переохолодження та травмування школярів, розповсюдження захворювань серед мешканців району.

 Рішення про це було прийняте у понеділок на засіданні районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій під головуванням очільника райдержадміністрації Віктора Турика та за участі начальників районних управлінь і відділів у сферах освіти, медицини, цивільного захисту тощо. «Ми не чекаємо, коли район перетне епідпоріг – у цій ситуації важливо діяти на випередження, тому до 03 березня рекомендуємо призупинити навчальний процес в усіх загальноосвітніх навчальних закладах району задля недопущення поширення сезонних захворювань», – прокоментував дане рішення голова райдержадміністрації Віктор Турик.

Слід зазначити, що рівень захворювання у районі становить не більше 10 відсотків. Саме такий середній відсоток невідвідування школярами навчальних закладів через хворобу. Тож ситуація щодо захворюваності не носить критичного характеру, але наближення до епідемічного порогу є.

Як повідомили у відділі освіти районної держаної адміністрації, вимушені канікули триватимуть до суботи цього тижня. У п'ятницю на засіданні районної комісії ТЕБ і НС ситуація буде проаналізована та прийнято рішення про продовження чи відновлення навчального процесу.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора