Активність та співпраця – запорука соціалізації
12 жовтня 2018 року за планом роботи комунальної установи «Скадовський районний методичний кабінет» відбувся навчально-практичний семінар заступників директорів з виховної роботи спільно з педагогами-організаторами та класними керівниками «Педагогічна інновація й ініціатива – найважливіший ресурс розвитку позаурочної діяльності та учнівського самоврядування».
Мета роботи - розгляд основних напрямків роботи щодо втілення педагогічних інновацій й ініціатив як найважливіших ресурсів розвитку позаурочної роботи та учнівського самоврядування в закладі загальної середньої освіти та аналіз здобутків класних керівників та не зовсім вдалі прийоми в організації роботи з учнівськими самоврядуваннями.
З вітальним словом до присутніх звернулася завідувач установи Наталія Білоус, яка наголосила на важливості активної співпраці педагогів та учнівського самоврядування закладів загальної середньої освіти як успішної соціалізації особистості в умовах єдиного освітнього простору.
Наталія Мітюхіна, методист установи, залучила присутніх до конструктивного діалогу, у процесі якого учасники дійшли до висновку, що педагогічна інновація й ініціатива – найважливіший ресурс розвитку позаурочної роботи та учнівського самоврядування; окреслила коло основних напрямів позаурочної роботи на 2018-2019 навчальний рік.
Заступник директора з виховної роботи Шевченківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Ганна Теленик та міністр дозвілля учнівського самоврядування, учениця 9 класу, Швороб Алла з досвіду роботи закладу загальної середньої освіти висвітлили питання готовності педагогів до роботи з учнівським самоврядуванням; основні напрямки співпраці заступника директора школи з виховної роботи, класного керівника та учнівського самоврядування закладу загальної середньої освіти.
Інтерактивно, цікаво, в атмосфері творчої активності пройшла ділова гра «Співдружність та мотиви участі школярів у діяльності учнівського самоврядування», під час якої, виконуючи запропоновані вправи, учасники визначали лідерів, уподобання учасників, уміння аналізувати власні дії, творчо підходити до вирішення несподіваних ситуацій. До роботи долучилася психолог Людмила Треніна, яка запропонувала вправи, що допоможуть педагогам згуртувати колектив, налагодити співпрацю, визначити лідерські якості учнів, уміння працювати як самостійно, так і в парах та групах.
Окрім цього, Ганна Теленик ознайомила зі сценаріями позаурочних заходів, що упорядкували учителі 5-11 класів закладу.
Насамкінець були вироблені рекомендації та наданий методичний кейс з упорядкованими матеріалами семінару.