Суперчитача Скадовського району обрано!
1 лютого стартував 15 Всеукраїнський конкурс дитячого читання «Книгоманія» для учнів 7 класів з усіх куточків України.
Цей конкурс дає можливість його учасникам здобути перемогу не завдяки особливим талантам і здібностям, а тільки завдяки систематичному читанню. Учасники і переможці конкурсу мають можливість переконатися в тому, що вони не самотні у своїх літературних уподобаннях та подискутувати про улюблені книжки. І найголовніше – кожна прочитана книжка стає для дитини захопливою подорожжю у цікавий та новий світ.
Упродовж 3-х місяців учасники читали книжки, розповідали про них, змагаючись з іншими книгоманами своїх шкіл і, врешті, здобули звання «Суперчитач Скадовського району».
5 квітня у центральній бібліотеці для дітей КЗ «Скадовська ЦБС» пройшов ІІ етап Всеукраїнського конкурсу дитячого читання «Книгоманія 2019».
За звання кращого читача змагалися 4 учні Скадовського району, а саме: Гусарчук Єлизавета (ОЗ СНВК «Академічна гімназія»), Мотрюк Яна (Скадовська ЗОШ I-III ст. №3), Соколовський Богдан (Володимирівська ЗОШ I-III ст.) та Бутирська Анастасія (Благодатненська ЗОШ I-III ст.).
Робота читачів оцінювалась за наступними критеріями: розповідь про прочитану книгу, ведення читацького щоденника, популяризація читання та конкурсу «Книгоманія» у соціальних мережах .
До складу журі були запрошені директор комунального закладу «Скадовська централізована бібліотечна система» Оксана Миколаївна Малашкова, методист комунальної установи «Скадовський районний методичний кабінет» Тетяна Леонтіївна Коваленко та методист КЗ «Скадовська ЦБС» Алла Дмитріївна Чуп’як.
Членам журі дуже складно було визначити кращого, але конкурс є конкурс… Тож звання «Суперчитач Скадовського району – 2019» отримав Соколовський Богдан. Він був настільки переконливий, що презентовану ним книгу захотіли прочитати навіть дорослі. Богдан представить Скадовський район на обласному етапі у м. Херсон 26 квітня.
Свято пройшло в теплій та дружній атмосфері. А найбільшою нагородою для всіх книголюбів стала зустріч з книгою та можливість поспілкуватися з однодумцями, адже кожен читач мав змогу проявити ерудицію, любов до книги та творчу ініціативу.