Провідний спеціаліст служби у справах дітей РДА
Скадовська районна державна адміністрація оголошує конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - провідного спеціаліста служби у справах дітей районної державної адміністрації.
Основні посадові обов’язки:
1. Реалізує державну політику у сфері соціального захисту дітей. У співпраці з іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації проводить обстеження умов проживання дитини та з'ясовує обставини відсутності батьківського піклування, оформлює відповідний акт.
2. Влаштовує до сімейних форм виховання дитину-сироту або дитину, позбавлену батьківського піклування, оформлює документи щодо переведення такої категорії дітей на інші форми влаштування.
3. Готує комплект документів щодо підтвердження набуття дитиною статусу дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування.
4. Оформлює документи на опіку, піклування, створення прийомної сім'ї, дитячого будинку сімейного типу.
5. На кожну дитину, яка потребує влаштування до сімейних форм виховання, складає обліково-статистичну картку, акт обстеження житлово-побутових умов проживання дітей, здійснює опис майна, що належить дитині.
6. Веде роботу щодо отримання у відповідних установах свідоцтва про народження, інших особистих документів дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування, які відсутні.
7. Веде банк даних про дітей–сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, на підставі обліково-статистичних карток.
8. Веде банк даних про сім'ї потенційних опікунів, прийомних батьків та батьків-вихователів.
9. Бере участь у судових засіданнях, пов'язаних із захистом прав дітей.
10. Порушує перед відповідними органами питання про притягнення до відповідальності фізичних та юридичних осіб, які допустили порушення прав дитини.
11. Забезпечує умови влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування (які перебувають під опікою, піклуванням в прийомних сім'ях, дитячих будинках сімейного типу).
12. Здійснює дотримання прав та інтересів дітей у закладах для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
13. Здійснює аналіз стану діяльності державних установ стосовно дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
14. Здійснює заходи по захисту майнових прав дитини.
15. Порушує клопотання про відновлення прав дитини на майно.
16. Здійснює ведення особових справ дітей у дитячих будинках сімейного типу, школах-інтернатах, у сім'ях опікунів, прийомних сім'ях.
17. Бере участь у засіданнях опікунської ради з метою контролю за додержанням прав дітей при відчужені або купівлі житлових приміщень чи майна.
18. Готує проекти розпоряджень про створення прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу.
19. Готує проекти розпоряджень про влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у дитячі будинки сімейного типу, прийомні сім”ї.
20. Спільно з центром соціальних служб для сім”ї, дітей та молоді бере участь у взаємопідборі дітей та сприяє налагодженню психологічного контакту неповнолітніх та потенційних прийомних батьків і батьків-вихователів.
21. Узагальнює інформацію про призначення державної соціальної допомоги дітям–вихованцям та прийомним дітям та грошового забезпечення батькам-вихователям та прийомним батькам.
22. Готує звіт про стан виховання, утримання і розвитку дітей у прийомних сім’ях і дитячих будинках сімейного типу.
23. Відповідає за оформлення, облік, зберігання та передачу до архіву документації щодо діяльності Служби.
24. Займається організацією проведення Комісії з питань захисту прав дитини районної державної адміністрації та підготовкою рішень до неї.
25. Виконує інші завдання та доручення, що належать до компетенції Служби.
26. Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Служба.
27. Зобов’язаний дотримуватись правил внутрішнього службового розпорядку.
Умови оплати праці: Відповідно до Закону України “Про державну службу” № 889-VIII та постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 “Питання оплати праці державних органів” (зі змінами).
Безстрокове призначення на посаду.
Кваліфікаційні вимоги:
Освіта: вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра або бакалавра;
Досвід роботи: не обов’язковий;
Володіння державною мовою: вільне.;
Знання законодавства: Конституція України; Закон України “Про державну службу”; Закон України “Про запобігання корупції”; Закон України “Про доступ до публічної інформації”; Закон України “Про звернення громадян”.
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ): Сімейний кодекс України; Закон України “Про місцеві державні адміністрації”; Постанова Кабінету Міністрів № 866 «Порядок провадження органів опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини».
Професійна компетентність:
Командна робота і взаємодія: вміння працювати в команді; вміння ефективної координації з іншими; вміння надавати зворотний зв’язок.
Технічні вміння: вміння використовувати комп’ютерне обладнання, програмне забезпечення та офісну техніку, вільне володіння програмами: MS Office (Word, Excel); вміння інсталяції та налаштування системного програмного забезпечення.
Особисті якості: відповідальність; системність і самостійність в роботі; аналітичні здібності; уважність до деталей; орієнтація на обслуговування; вміння працювати в стресових ситуаціях.
Професійні знання: знання актів законодавства та нормативно-правових актів, що стосуються державної служби, діяльності Служби; знання практики застосування чинного законодавства; знання Інструкції з діловодства; знання норм сучасної ділової української мови та вміння застосовувати її на практиці.
Документи, що подаються: копія паспорта громадянина України; письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби (за формою, що додається), до якої додається резюме у довільній формі; письмова заява, в якій повідомляється, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; копія (копії) документа (документів) про освіту; посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; заповнена особова картка встановленого зразка (форма додається); декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, подана відповідно до чинного законодавства.
Документи приймаються протягом 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби (з 01.08.2019).
Конкурс буде проведено 21 серпня 2019 року о 1400 за адресою: 75700, Херсонська область, м. Скадовськ, вул. Олександрівська, 34.
Додаткова інформація з питань проведення конкурсу надається службою у справах дітей районної державної адміністрації за телефоном: (05537) 5-32-33, е-mail: ssdskadovsk.ditu@ukr.net