Що робити, якщо звʼязок вашого мобільного оператора зник?
Інтернет та мобільний звʼязок сьогодні - це невід‘ємні складові інформації, освіти, та життя. Тому доступ до них, до оперативної інформації, критично важливий.
Що робити, якщо в місці, де ви знаходитеся, у вас зник мобільний зв‘язок вашого оператора? І ви не маєте Wi-Fi.
В Україні сьогодні працює національний мобільний роумінг. Це означає, що у випадку зникнення мобільного зв‘язку ви можете під‘єднатися до мережі іншого оператора. У вас працюватимуть дзвінки, SMS і мобільний інтернет за вашим тарифом.
Як під‘єднатися до іншої мережі? Достатньо кількох кліків на вашому смартфоні:
1. На iOS: Параметри / Стільникові дані / Вибір мережі /Знімаєте плашку «автоматично».
2. На Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) / Оператор.
Там ви зможете обрати доступну мережу: VODAFONE, UA-KYIVSTAR чи lifecell. Якщо не вдастся під’єднатися до однієї, оберіть іншу мережу.
Для абонентів lifecell національний роумінг працює автоматично.
Важливо споживати інформацію та контент з надійних джерел та бути завжди на зв‘язку!