Скадовська районна державна адміністрація
Херсонська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Інформація про роботу зі зверненнями громадян у Скадовській районній державній (військовій) адміністрації за I квартал 2025 року

Керівництвом Скадовської районної державної (військової) адміністрації відповідно до вимог Законів України «Про звернення громадян», «Про правовий режим воєнного стану», а також Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» вживаються системні заходи щодо забезпечення реалізації права мешканців району на звернення до органів влади.

Упродовж I кварталу 2025 року до районної державної (військової) адміністрації надійшло 21 звернення громадян, що на 7 менше, ніж за аналогічний період 2024 року (28 звернень).

Звернення подані 21 громадянином, якими порушено 21 питання різної тематики.

До районної державної (військової) адміністрації упродовж звітного періоду за формою надходження надійшло звернень:

  • на електронну пошту районної державної (військової) адміністрації – 7 звернень (3), у тому числі через офіційний вебсайт РДА – 5 (2) звернень;
  • через відділ роботи зі зверненнями громадян Херсонської обласної державної (військової) адміністрації – 7 (7) звернень;
  • через державну установу «Херсонський обласний контактний центр» та «гарячу» телефонну лінію обласної військової адміністрації – 7 (18) звернень.

На телефонну «гарячу лінію» районної державної (військової) адміністрації протягом звітного періоду звернень від громадян Скадовського району не надходило. 

За територіальною ознакою отримано звернення від мешканців:

  • Бехтерської громади – 3 (5);
  • Голопристанської громади – 6 (4);
  • Долматівської громади – 0 (2);
  • Каланчацької громади – 2 (4);
  • Новомиколаївської громади – 0 (1);
  • Скадовської громади – 6 (6);
  • Чулаківської громади – 0 (2);
  • з інших регіонів – 4 (4).

У I кварталі 2025 року до районної державної (військової) адміністрації повторні та масові звернення громадян не надходили.

За ознакою надходження опрацьовано 21 (27) первинне та 0 (1) неодноразове звернення.

До райдержадміністрації у звітному періоді надійшло 21 (28) індивідуальне звернення. Колективних та анонімних звернень не зареєстровано.

За видами звернень отримано: 19 (26) заяв, 0 (1) пропозицій та 2 (1) скарги.

Серед авторів звернень, які зазначили свою категорію, упродовж аналізованого періоду звернулися такі громадяни:

  • особи з інвалідністю І, ІІ та ІІІ груп – 1 (3) звернення;
  • учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – 1 (0) звернення;
  • одинокі матері – 0 (5) звернень;
  • багатодітні сім’ї – 1 (3) звернення;
  • внутрішньо переміщені особи – 3 (0) звернення;
  • категорію не зазначено – 15 (20) звернень.

У зверненнях громадянами упродовж I кварталу 2025 року порушено 21 (28) питання.

Найбільш актуальними були питання:

  • соціальної політики, соціального захисту населення – 13 (24);
  • діяльності органів місцевого самоврядування – 0 (1);
  • житлової політики – 1 (0);
  • аграрної політики і земельних відносин – 1 (0);
  • сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей – 2 (0);
  • праці і заробітної плати, охорони праці, промислової безпеки – 1 (0);
  • інші питання – 3 (3).

У зверненнях тематики соціальної політики та соціального захисту населення здебільшого порушувалися питання надання консультацій щодо оформлення різних видів соціальних допомог, в основному це звернення громадян з причин невиплати/затримки  соціальної допомоги, надання довідки про отримання/неотримання допомоги на дітей, щодо отримання одноразової матеріальної допомоги у зв’язку з фінансовими труднощами спричиненими війною.

Питання праці стосувалися призупинення трудових відносин, виплати заробітної плати. Інші – надання архівних довідок про стаж роботи, надання адреси установ та інше.

Результати розгляду звернень, що перебували на контролі районної державної (військової) адміністрації упродовж I кварталу 2025 року, такі:

  • 9 звернень вирішено позитивно;
  • 11 звернень – надано обґрунтовані роз’яснення;
  • 1 звернення – переслано за належністю.

Питання створення належних умов для реалізації громадянами права на звернення перебуває на постійному контролі районної державної (військової) адміністрації.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора