Скадовська районна державна адміністрація
Херсонська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Оголошено конкурс на зайняття вакантної посади державної служби – головного спеціаліста фінансового відділу Скадовської районної державної адміністрації Херсонської області (категорія В).

Дата: 09.02.2022 11:41
Кількість переглядів: 865

 

Оголошено конкурс на зайняття вакантної посади державної служби – головного спеціаліста фінансового відділу Скадовської районної державної адміністрації Херсонської області (категорія В)

                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                    Наказом начальника

                                                      фінансового відділу  

                                                                                              районної  державної адміністрації                                                    07.02.2022 № 1

    

 

УМОВИ
 проведення конкурсу на зайняття вакантної посади  державної служби категорії «В» - головного спеціаліста фінансового відділу районної державної адміністрації

 

Загальні вимоги

 

Посадові обов’язки

1. Здійснює аналіз стану заборгованості в бюджетних установах району, складає  та подає відповідні інформації до Департаменту фінансів обласної державної адміністрації.

2. Згідно завдань Департаменту фінансів обласної державної адміністрації проводить перевірки розпорядників коштів з питань дотримання вимог бюджетного законодавства.

3. Спільно з розпорядниками коштів проводить роботу по складанню програм та звітів про їх виконання із застосуванням елементів програмно-цільового методу.

4. Погоджує електронні висновки  територіальних органів ДФС.

5. Складає паспорти бюджетних програм.

6. Приймає участь у складанні бюджету району та районного бюджету.

7. Узагальнює та заносить данні показників мережи по штатам до програми Merega.ST для надання зведеної інформації в цілому по району до Департаменту фінансів обласної державної адміністрації. Забезпечує роботу та вносить зміни до баз даних програми Merega.ST.

8. Здійснює перевірки цільового використання коштів із спеціального фонду, в тому числі із бюджету розвитку, відповідність прийнятих рішень діючого законодавства.

9.  Забезпечує контроль за своєчасним виконанням завдань і доручень, що надходять до Відділу, прийом та відправлення електронної пошти та іншої кореспонденції Відділу.

10. Виконує інші доручення керівництва, що стосуються діяльності Відділу.

 

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково

 

Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання

1) заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року        № 246 (зі змінами);

2) резюме за формою згідно з додатком 21 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (зі змінами), в якому обов’язково зазначається така інформація:

- прізвище, ім`я, по батькові кандидата;

-реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

- підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

- підтвердження рівня володіння державною мовою;

- відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (на наявності відповідних вимог);

3) заява, в якій повідомляється, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

4) Копія державного сертифікату про рівень володіння державною мовою або витяг з реєстру Державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою.

 

Документи приймаються до 16 год. 00 хв. 18 лютого            2022 року.

 

Додаткові (необов’язкові) документи

Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 256 (зі змінами ).

 

Дата і час початку проведення тестування кандидатів.

21 лютого 2022 року о 14 год.00 хв.

 

Місце або спосіб проведення тестування.

 

Приміщення Скадовської районної державної адміністрації (75700, м. Скадовськ, вул. Олександрівська, буд. 34 (III поверх).

Тестування проводиться за фізичної присутності кандидата. 

 

Місце або спосіб проведення співбесіди (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно)

Приміщення Скадовської районної державної адміністрації (75700, м. Скадовськ, вул. Олександрівська, буд. 34 (III поверх).

Проведення тестування за фізичної присутності кандидатів.

 

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Конова Оксана Іванівна

тел. (05537) 5-44-39

rfu19skadovsk@ukr.net

 

 

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

Вища освіта за освітнім ступенем  не нижче магістра (спеціаліста).

2

Досвід роботи

Досвід роботи на посадах підприємств, установ,  організацій незалежно від форми власності неменше двох років.

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою.

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1

Досягнення результатів 

- здатність до чіткого бачення результату діяльності;

- вміння чітко планувати діяльність;.
 - вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;

- вміння запобігати та ефективно долати перешкоди.

2

Відповідальність

 

- усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;

- усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;

- здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати;

- управління мотивацією;

- стимулювання командної роботи та співробітництва.

3

Ефективність координації з іншими

- Здатність налагоджувати зв’язки з іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації, представниками інших державних органів, установ та організацій, в тому числі з використанням цифрових технологій;

- уміння конструктивного обміну інформацією, узгодження та упорядкування дій;

- здатність до об’єднання та систематизації спільних зусиль.

4

Аналітичні здібності

- здатність до логічного мислення, узагальнення, конкретизації, розкладання складних питань на складові, виділяти головне від другорядного;

- вміння аналізувати інформацію та робити висновки, критично оцінювати ситуації, прогнозувати та робити власні умовиводи.

 

5

Комунікація та взаємодія

- здатність ефективно взаємодіяти - дослухатися, сприймати та викладати думку;

- вміння публічно виступати, презентувати на аудиторію;
 - здатність переконувати інших за допомогою аргументів та послідовної комунікації.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1

 

Знання законодавства

Знання:

Конституції України;

Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції»;

Закону України «Про місцеві державні адміністрації»;   

Закону України «Про доступ до публічної інформації»

та іншого законодавства

2

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Знання:

Бюджетного та Податкового кодексу України; 

Кодексу законів про працю України;

наказів Міністерства фінансів України та Державної казначейської служби України;

відносини і фінансово-господарську діяльність   бюджетної установи та інших нормативно-правових документів з урахуванням специфіки посадових обов’язків;

Положення про фінансовий відділ Скадовської районної   

державної адміністрації.

 

3

Знання системи захисту та сучасних інформаційних технологій

Складові політики інформаційної безпеки.

Забезпечення функціонування комплексної системи захисту інформації.

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання, програмне забезпечення та офісну техніку, вільне володіння програмами: MS Office (Word, Excel).

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора