Скадовська районна державна адміністрація
Херсонська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Публічний звіт голови Скадовської районної державної адміністрації Турика В.А. за 2018 рік

Дата: 14.03.2019 16:39
Кількість переглядів: 1037

Фото без опису

27 березня 2019 року, о 11.00 годині, за адресою:

вул. Олександрівська, 34, м. Скадовськ,

Херсонська область, 2 поверх, зал засідань,

відбудеться публічний звіт голови

Скадовської районної державної адміністрації

Віктора Ананійовича Турика.

 

Під час звіту буде презентована інформація про проведені заходи, виконані завдання та їх результати, використані кошти державного бюджету та інші питання щодо діяльності Скадовської районної державної адміністрації.

РЕГЛАМЕНТ ЗАХОДУ:

11.00 – 11.30 – презентація публічного звіту;

11.30 – 12.00 – запитання та відповіді.

Запрошуємо на захід представників громадської ради при районній державній адміністрації, громадських об’єднань, організацій роботодавців, професійних спілок, некомерційних організацій, експертів відповідних галузей і засобів масової інформації.

Контактні особи з питань проведення заходу: начальник відділу організаційно-контрольної роботи та з питань внутрішньої політики апарату районної державної адміністрації Олена Сергіївна Соболь (тел.: (05537) 5-22-70, email: kontrol@ skadovsk-rda.gov.ua) та начальник відділу економічного розвитку, інвестиційної діяльності та туризму районної державної адміністрації Ольга Яківна Підгайна (тел.: (05537) 5-23-46  email: econ@ skadovsk-rda.gov.ua).

            З публічним звітом голови районної державної адміністрації Турика В.А. можна ознайомитися на сайті районної державної адміністрації за посиланням:

https://skadovsk-rda.gov.ua/pro-zatverdzhennya-instrukcii-pro-poryadok-prijmannya-reestracii-rozglyadu-zapitiv-na-publichnu-informaciju-v-nacionalnomu-antikorupcijnomu-bjuro-ukraini--vidpovidno-do-statej-19-20-21-zakonu-ukraini-pro-dostup-do-publichnoi-informacii-z-metoju-vregu/


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора