Скадовська Районна
Державна Адміністрація
Скадовський район, Херсонська область

Відбулося чергове засідання колегії районної державної адміністрації

Переглядів: 38

               24 липня 2019 року під керівництвом першого заступника голови районної державної адміністрації Сергія Павленка відбулося чергове засідання колегії райдержадміністрації, на яке було запрошено членів колегії, керівників структурних підрозділів районної державної адміністрації та її апарату, голів місцевих рад, керівників підприємств, установ та організацій району, ЗМІ.

Засідання було присвячене розгляду таких питань:

1. Про підсумки роботи місцевих органів влади щодо забезпечення виконання місцевих бюджетів за перше півріччя 2019 року;

2. Про організацію роботи звернень громадян у районній державній адміністрації, органах місцевого самоврядування за підсумками І півріччя 2019 року;

3. Про роботу з виконання в районі актів  і  доручень   Президента    України,   Кабінету

Міністрів України, розпоряджень і доручень голів обласної та районної державних адміністрацій та стан виконавської дисципліни за підсумками І півріччя 2019 року.

З першого питання звітувала начальник фінансового управління районної державної адміністрації Тетяна Резніченко, яка поінформувала, що завдяки скоординованій організації роботи щодо забезпечення повноти мобілізації податків і зборів до місцевих бюджетів та пошуку додаткових джерел для їх наповнення у першому півріччі 2019 року в районі забезпечено виконання дохідної частини місцевих бюджетів та досягнуто позитивної динаміки щодо нарощування надходжень до них.

Так, до загального фонду місцевих бюджетів району надійшло 61880,7 тис.грн податків і зборів, що становить 114,8 відсотка до планових показників. Понад план отримано 7992,8 тис.грн. Виконання затверджених планових завдань забезпечено всіма місцевими бюджетами району.

У порівнянні з відповідним періодом 2018 року надходження зросли на 18,7 відсотка або на 9769,5 тис.грн. Найвищий приріст доходів досягнуто у Михайлівській (209,3%), Володимирівській (83,6%) і Новомиколаївській (49,7%) сільських радах. При цьому допущено скорочення надходжень платежів до бюджетів Красненської (9,6%), Приморської (6,2%), Благодатненської (9,5%), Олександрівської (18,5%), Тарасівської (4,0%) і Шевченківської (2,7%) сільських  рад.

Нарощування доходів відбулося по основних податках і зборах, які зараховуються до міського, селищного та сільських бюджетів.

Однак, разом з позитивними результатами в цілому існують певні недоопрацювання, недоліки за окремими позиціями, упущення в організації роботи стосовно максимального забезпечення наповнення місцевих бюджетів.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року зменшилися надходження плати за землю до бюджетів Красненської, Благодатненської, Тарасівської і Широківської сільських рад. Не виконано планові показники звітного періоду по цьому платежу Приморською і Тарасівською сільськими радами.

Під час обговорення цього питання Сергій Павленко зазначив, що деякі місцеві бюджети району не мали у своєму розпорядженні достатнього фінансового ресурсу для забезпечення своєчасної виплати заробітної плати працюючим в бюджетній сфері  в результаті чого станом на 01 липня 2019 року виникла заборгованість із оплати  праці працівників бюджетних установ по Широківській та Благодатненській сільських радах. Однією з причин ситуації, що склалась є зменшення надходження плати за землю до бюджетів  місцевих рад та низька процентна ставка земельного податку. Було вирішено рекомендувати головам місцевих рад надати свої пропозиції щодо вирішення цього питання до відділу агропромислового розвитку РДА та переглянути відсоткові ставки плати за землю.

З другого питання доповідала начальник відділу діловодства та роботи із зверненням громадян апарату РДА Тетяна Мовчан, яка зауважила, що за звітний період поточного року до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування  надійшло 731 звернення від громадян з усіх населених пунктів району, що на 35 звернень, або на 5,0 % більше ніж за І півріччя 2018 року. З них: 206 звернень (проти 279 за аналогічний період 2018 року) подано на особистому прийомі та 525 (проти 417) надійшли поштою.

Протягом звітного періоду 2019 року зменшилась кількість звернень від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій – всього 15 проти 35 звернень,кількість колективних листів - 34 проти 59, що на 25 менше ніж за аналогічний період 2018 року та від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 3 звернення проти 4.

Питання про стан роботи із зверненнями громадян кожні півроку розглядається міською, селищною та сільськими радами на засіданнях виконавчих комітетів, а також двічі на рік виноситься на розгляд колегії районної державної адміністрації.

Згідно з графіком виїзного та особистого прийомів громадян, головою районної державної адміністрації та його заступниками протягом звітного періоду було прийнято 6 осіб. Загалом питання стосувалися соціального захисту. Усі звернення були розглянуті та роз’ясненні громадянам району.

Найбільш проблемні звернення громадян, що надходять до районної державної адміністрації, виносяться на розгляд постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Впродовж звітного періоду відбулося 5 таких засідань.

Начальник відділу організаційно-контрольної роботи та з питань внутрішньої політики апарату районної державної адміністрації Олена Соболь доповіла про роботу з виконання в районі актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голів обласної та районної державних адміністрацій та стан виконавської дисципліни за підсумками І півріччя 2019 року. Олена Сергіївна зазначила, що за звітний період здійснювався моніторинг виконання 2842 завдань контрольних документів, що на 4,95 % більше проти відповідного періоду 2018 року. Із загальної кількості завдань проконтрольованих документів 657 визначені розпорядженнями голови обласної державної адміністрації; 209 - дорученнями голови обласної державної адміністрації та його заступників; 1976 - листами обласних і районних управлінь, відділів та служб.

Питання виконання актуальних на даний час розпоряджень голови районної державної адміністрації в порядку контролю щомісячно розглядались на засіданнях колегії районної державної адміністрації.

Своєчасному та якісному виконанню в районі актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голів обласної та районної державних адміністрацій сприяли відпрацьовані механізми превентивного контролю та впроваджена система електронного документообігу між місцевими органами влади.

Своєчасність реагування структурними підрозділами районної державної адміністрації, районними службами на завдання розпоряджень та доручень голови районної державної адміністрації за І півріччя 2019 року складає 100 %, за І півріччя 2018 року – 100 %, тобто забезпечено 100-відсоткове реагування на розпорядження та доручення голови районної державної адміністрації у всіх структурних підрозділах районної державної адміністрації та районних службах.

Поряд з вжитими заходами, спрямованими на удосконалення контролю за виконанням документів, ще є резерви для його посилення за якісним виконанням вимог документів вищих органів влади, розпоряджень і доручень голів обласної та районної державних адміністрацій по суті поставлених завдань. Крім забезпечення своєчасного надання інформацій, потребує посиленої уваги проведення глибокого аналізу реального стану справ і вироблення практичних пропозицій по вирішенню проблемних питань.

У порядку контролю було розглянуто питання про хід виконання розпорядження голови районної державної адміністрації від 11 липня 2016 року «Про основні пріоритети забезпечення прав дітей у соціальній сфері в Скадовському районі».

За результатами роботи колегії всі питання були розглянуті та схвалені членами колегії.



« повернутися до списку новин