Скадовська Районна
Державна Адміністрація
Скадовський район, Херсонська область

Відбулось чергове засідання колегії районної державної адміністрації

Переглядів: 604

                                     27 лютого 2019 року під керівництвом голови районної державної адміністрації Віктора Турика відбулося чергове засідання колегії райдержадміністрації. В засіданні взяли участь члени колегії, керівники структурних підрозділів районної державної адміністрації та її апарату, голови місцевих рад, керівники підприємств, установ та організацій району, ЗМІ.

На порядку денному розглядалися питання:

  1. Про готовність сільгосптоваровиробників району до проведення комплексу весняно-польових робіт у 2019 році.
  2. Про підсумки реалізації в районній державній адміністрації державної політики у сфері державної служби протягом 2018 року.
  3. Про хід виконання розпорядження голови районної державної адміністрації від 28 грудня 2016 року № 606 «Про проект районної цільової комплексної програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2017 – 2019 роки».
  4. Про внесення змін до районної програми щодо матеріального стимулювання окремих колективів та громадян району.

Про хід підготовки сільгосппідприємств до проведення комплексу весняно-польових робіт доповів начальник відділу агропромислового розвитку районної державної адміністрації Дмитро Коваленко, який підкреслив, що сільгоспідприємства району мають у достатній кількості дизельного пального (поки що забезпечені на 90,8% від потреби), на 74.2% господарства забезпечені мінеральними добривами, робота з накопичення добрив продовжується. Що стосується сільгосптехніки, то готовність тракторів, сівалок, плугів, культиваторів оцінюється на 100%. Разом з тим, слід зазначити, що наявний машинно-тракторний парк сільгосптоваровиробників району має значну зношеність, у його складі не вистачає окремих видів сільськогосподарських машин і знарядь для комплексного багатоопераційного обслуговування рослинницької галузі. Ряд технічних засобів не відповідає сучасним технологічним вимогам через недостатню надійність і низьку продуктивність. Критична зношеність сільськогосподарської техніки вимагає значних фінансових витрат на проведення відновлювальних ремонтів, тому оновлення наявного машинно-тракторного парку, оптимізація його складу є невідкладним завданням для сільгосптоваровиробників району.

Господарства району усіх форм власності працюють над оновленням машинно-тракторного парку. За минулий рік обсяг внутрішніх інвестицій, спрямованих на придбання сільськогосподарської техніки, склав 63,0 млн. грн.

Важливого значення в районі надається питанням підготовки та підвищення кваліфікації механізаторських кадрів. Як зазначив у своїй співдоповіді Сергій Ніжник, в.о. директора комунального закладу «Херсонський обласний НКК АПК» Херсонської обласної ради, великою проблемою на сьогодні є небажання молоді навчатися таким спеціальностям як механізатор та тракторист. У свою чергу, Віктор Турик звернув увагу на необхідності координації зусиль місцевих рад району, роботодавців-аграріїв району та відповідних відділів РДА щодо проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи, профінформаційних та профорієнтаційних заходів з метою формування в молоді позитивного іміджу робітничих професій та доцільності підвищення кваліфікації механізаторів та трактористів.

Відповідно до інформації, яку надав відділ з питань управління персоналом апарату районної державної адміністрації, станом на 01 січня 2019 року обмежена гранична чисельність працівників районної державної адміністрації, яка складає 98,5 одиниць, не дозволяє упорядкувати структуру служби у справах дітей РДА до вимог чинного законодавства, відповідно до якого штатна чисельність працівників районних, міських, районних у містах служб у справах дітей установлюється з розрахунку один працівник служби не більше ніж на одну тисячу дітей, які проживають в районі.

Протягом звітного періоду в районній державній адміністрації проведено 15 засідань комісії на зайняття вакантних посад державної служби в апараті та окремих структурних підрозділах районної державної адміністрації, за результатами проведення яких 16 осіб визначено переможцями конкурсів та призначено на вакантні посади державної служби, 1 особа визначена другою за результатами конкурсу.

Однак при заповненні вакансій державної служби гостро відчувається дефіцит кадрів наскрізних професій. Так, протягом 2018 року не вдалося заповнити вакансії державної служби начальника та провідного спеціаліста відділу доходів та фінансів галузей виробничої сфери Фінансового управління районної державної адміністрації, спеціаліста(бухгалтера) Служби у справах дітей районної державної адміністрації, головного та провідного спеціалістів відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районної державної адміністрації. Протягом декількох років не є можливим заповнити вакансію головного архітектора району. Даний факт зумовлений такими особливостями, як вимоги законодавства щодо наявності відповідної освіти та досвіду роботи, великого навантаження, відсутності взаємозаміни та відносно невеликого рівня заробітної плати, який не співвідноситься з рівнем відповідальності за виконання функцій держави та є єдиним джерелом доходу державного службовця.

Загалом протягом 2018 року районною державною адміністрацією вживались всі заходи щодо безумовного забезпечення виконання законодавчих та нормативно-правових актів у сфері державної кадрової політики.

У порядку контролю було розглянуто питання про хід виконання розпорядження голови районної державної адміністрації від 28 грудня 2016 року № 606 «Про проект районної цільової комплексної програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2017 – 2019 роки», яке члени колегії одноголосно прийняли, адже реалізація даної програми спрямована на рятування життя та збереження здоровя людей і довкілля та безумовного надання переваги раціональній і превентивній безпеці.

Розглядаючи питання порядку денного голова районної державної адміністрації Віктор Турик та члени колегії робили детальний аналіз з відповідними зауваженнями та пропозиціями щодо покращення роботи з означених проблем.

З кожного питання прийняті рішення та будуть видані розпорядження голови райдержадміністрації.

« повернутися до списку новин