Скадовська Районна
Державна Адміністрація
Скадовський район, Херсонська область

Провідний спеціаліст відділу грошових виплат і компенсацій УПСЗН РДА

Управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації (м. Скадовськ, вул. Маріїнська 78) оголошує конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - провідного спеціаліста  відділу грошових виплат і компенсацій управління праці та соціального захисту населення Скадовської районної державної адміністрації.

      Основні посадові обов’язки:

      1.Виконує обслуговування комп’ютерної техніки в Управлінні та його підрозділах.

      2.Забезпечує контроль по базовій настройці системного програмного забезпечення комп’ютерів на кожному робочому місці працівників Управління.

      3.Забезпечує роботу програмного комплексу АСОПД/КОМТЕХ.

      4.Здійснює отримання бази особових рахунків та оновлень складових ПК АСОПД/КОМТЕХ, їх встановлення та ознайомлення працівників Управління з ними.

      5.Здійснює зберігання ПК АСОПД/КОМТЕХ та ПК “Житлові субсидії” та його копій.

      6.Вносить зміни до настройки системи при встановленні нового програмного обладнання.

      7.Надає інформацію юридичним та фізичним особам з інформаційно - пошукової системи ПК АСОПД/КОМТЕХ за дозволом начальника Управління.

      8.Щотижнево здійснює зняття електронних особових справ отримувачів допомог в АСОПД/КОМТЕХ та передачу їх до центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат.

      9.Установлює нові версії ПК “Житлові субсидії” та проводить навчання спеціалістів Управління з приводу змін до ПК “Житлові субсидії ”.

     10.Здійснює обслуговування ПК “Житлові субсидії”, заповнює систему тарифів та своєчасно оновлює її.

     11.Щомісяця формує списки і файли “Готівка”.

     12.Щомісяця формує файли-списки (основні та додаткові) по призначеним субсидіям на житлово-комунальні послуги.

     13.Здійснює перерахунки призначених субсидій в разі змін тарифів на житлово-комунальні послуги.

     14.Щомісяця надає бази отримувачів всіх видів соціальних виплат до Міністерства фінансів України, центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат та інформаційно-обчислювального центру Міністерства соціальної політики України.

     15.Надає консультації з приводу електронного обміну підприємствам та організаціям, що надають житлово-комунальні послуги.

     16.За необхідністю або за запитом формує списки отримувачів допомог та житлових субсидій.

     17.Щоденно проводить моніторинг бази внутрішньо переміщених осіб.

     18.За зверненнями вимушено переміщених осіб обліковує та видає довідку про взяття на облік.

     19.Здійснює перевірки подвійних виплат за інформацією центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат.

     20.Щоденно перевіряє за допомогою Інтернет ресурсу надходження звернень за призначенням субсидії та з приводу обліку внутрішньо переміщених осіб.

     21.Виконує інші функції, що відносяться до його компетенції.

     22.Зобов’язаний дотримувати правил внутрішнього службового розпорядку.

     Умови оплати праці: відповідно до Закону України «Про державну службу» № 889-VIII та постанов Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів» та від 25 січня 2018 року № 24 «Про впорядкування структури заробітної плати працівників державних органів, судів, органів та установ системи правосуддя у 2018 році».

       Безстрокове призначення на посаду.

       Вимоги до професійної компетентності кандидатів.

       Освіта: вища освіта ступеня молодшого бакалавра або бакалавра.

       Досвід роботи: не обов’язковий.

       Вільне володіння державною мовою.

       Знання законодавства: Конституція України; Закони України: «Про державну службу»; «Про запобігання корупції»; «Про доступ до публічної інформації»; «Про звернення громадян»; «Про державну допомогу сім’ям з дітьми»; «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам»; «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю»; «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»; Сімейний Кодекс України.

       Професійна компетентність: чітке бачення результату; чітке планування діяльності; командна робота; орієнтація на командний результат; відкритість в обмін інформацією; здатність приймати вчасні та виважені рішення; автономність та ініціативність щодо пропозицій /рішень; розуміння своїх емоцій; самоконтроль; конструктивне ставлення до зворотнього зв'язку, зокрема критики; оптимізм.

        Професійні знання: знання актів законодавства, що стосуються державної служби, діяльності управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації; інші нормативно-правові акти, що регулюють розвиток суспільних відносин у сфері соціального захисту населення, державна політика з напряму діяльності Відділу.

        Знання сучасних інформаційних технологій: вміння використовувати комп’ютерне обладнання, програмне забезпечення та офісну техніку, вільне володіння програмами: MS Office (Word, Excel).

        Документи, що подаються: копія паспорта громадянина України; письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби (за формою, що додається), до якої додається резюме у довільній формі; письмова заява, в якій повідомляється, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; копія (копії) документа (документів) про освіту; посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; заповнена особова картка державного службовця; декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, подана відповідно до чинного законодавства.

        Документи приймаються протягом 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби (з 19.03.2018).

       Конкурс буде проведено 05 квітня 2018 року о 14.00  за адресою: 75700, Херсонська обл., м.Скадовськ, вул. Маріїнська, 78.

       Додаткова інформація з питань проведення конкурсу  надається у відділі організаційно-кадрової роботи управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації, за телефоном: (05537) 5-24-75,  upszn@skadovsk-rda.gov.ua.

 

Результати конкурсу: https://rada.info/upload/users_files/04060134/d541952789fac02e0929932142da1bd6.pdf