Скадовська районна державна адміністрація
Скадовський район, Херсонська область

Презентуємо роботодавця: представники патрульної поліції провели агітаційну зустріч з безробітними Скадовщини.

                    25 вересня поточного року у приміщенні Скадовської районної філії Херсонського обласного центру зайнятості  відбулась презентація роботодавця – Головного управління патрульної поліції Херсонської області Департаменту патрульної поліції України.

Роботу у патрульній службі презентували інспектори роти № 2 батальйону управління патрульної поліції в Херсонській області, старший лейтенант поліції Микола Прохоренко та старший лейтенант поліції Вікторія Гальченко. Вони детально ознайомили пошуковців роботи з обов’язками інспектора на посаді та особливостями несення служби в патрульній поліції. Водночас представники поліції надали інформацію про умови проходження навчання, порядком подання документів та здачі іспитів.

Насамперед, щоб стати кандидатом у патрульну поліцію потрібно відповідати наступним вимогам: вік від 20 до 40 років, відсутність судимості, наявність прав категорії "В", повна середня або вища освіта, фізичне здоров'я та моральна стійкість. Також кандидати в поліцію повинні скласти тест на загальний рівень знань і виконати нормативи.

Крім цього, потрібно також чітко розуміти, до чого повинен бути готовий поліцейський: насамперед, ризикуючи власним життям, рятувати інших. Вони працюють по 12 годин з перервою у кілька днів. Основним завданням патрульних є чергування на визначеній території. Тому так важливо для кандидатів не просто мати водійське посвідчення, а й дійсно бути вправним водієм. А хто не має посвідчення водія, той може вступили до автошкіл, адже у самій анкеті претендента такий нюанс передбачений. Заробітна плата працівника патрульної служби сягає понад 10 тисяч гривень.

Після завершення заходу представники поліції роздали інформаційно-довідковий матеріал безробітним, запросили на службу в поліцію та обговорили шляхи подальшої співпраці зі Скадовською районною філією Херсонського обласного центру зайнятості.